در حال نمایش 16 نتیجه

کپسول آتش نشانی پیشرو

در سال ۱۳۶۱ شرکت البرز نجات، با نام تجاری پیشرو فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آتش نشانی از جمله کپسول‌های پودر و گاز، آب و گاز و دی اکسید کربن آغاز کرده است. این برند معتبر که یک شرکت سهامی خاص است، با سال‌ها تلاش و همکاری با کارشناسان و مهندسان متخصص در این زمینه، توانسته است برای محصولات خود استانداردهای لازم را دریافت کند. اگر قصد خرید محصولات پیشرو از جمله کپسول آتش نشانی پیشرو را دارید، در میان طیف گسترده‌ای از محصولات می‌توانید انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشید.

کیفیت بالا، رعایت استانداردها در محصولات برند پیشرو

شرکت کپسول آتش نشانی پیشرو، توانسته استانداردهای مختلفی از جمله استاندارد شماره ۸۶۹، استاندارد شماره ۷۹۰۹ و استاندارد شماره ۹۱۹۰ را برای محصولات خود دریافت کند. تمامی این استانداردها به صورت بارکد بر روی تمامی کپسول‌ها درج می‌شود. آنچه باعث استقبال خریداران از برند پیشرو شده است، وجود استانداردهای لازم است که این مجموعه توانسته به خوبی آن‌ها را رعایت و در محصولات خود به کار گیرد.

نمایندگی‌های گسترده برند پیشرو

کارخانه تولید کپسول‌های آتش نشانی پیشرو در شهر قزوین واقع شده است، دفتر مرکزی این شرکت نیز در تهران است. اما به دلیل استقبال خریداران از محصولات پیشرو، در بیشتر شهرهای ایران نمایندگی‌های فروش کپسول‌های آتش ‌نشانی پیشرو دایر شده است و می‌توانید حضوری یا اینترنتی نسبت به خرید محصولات این برند اقدام کنید. شرکت ماهان گستر همگام به عنوان نمایندگی کپسول آتش نشانی پیشرو، به صورت اینترنتی تمام محصولات این برند را با ضمانت کیفیت به فروش می‌رساند.

ویژگی‌های کپسول پودر و گاز برند پیشرو

  • در تمام کپسول‌های پودر و گاز برند پیشرو، استاندارد ۸۶۹ رعایت شده است. علاوه بر این، پس از ساخت، تمام قطعات کاملاً بازرسی و کنترل می‌شوند. علاوه بر این، هر ۵ سال یک بار آزمون هیدرواستاتیک نیز بر روی کپسول‌ها انجام می‌شود.
  • در کپسول‌های پودر و گاز از گاز عامل فشار ازت استفاده می‌شود که با فشار کار ۱۵ بار می‌تواند محتویات داخل کپسول را با قدرت بیشتری خارج کند.
  • فشار بدنه برای کپسول‌های پودر و گاز ۳۰ بار بر اساس استاندارد ۸۶۹ و فشار تحمل بدنه ۵۵ بار بر اساس استاندارد ۸۶۹ است.
  • نوع شیری که بر روی کپسول آتش نشانی پیشرو نصب شده است وارداتی با جنس مرغوب و به شکل اهرمی است.
  • وجود مانومتر درجه‌ای بر روی این کپسول‌ها نیز برای آگاهی از میزان فشار کپسول بر روی آن نصب شده است.
  • برای رنگ کپسول از رنگ‌های قرمز الکترواستاتیک استفاده شده است که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • برای مهار آتش سوزی‌های کلاس B، مایعات قابل اشتعال، کپسول‌های پودر و گاز می‌توانند بهترین انتخاب باشند.

نکات استفاده از کپسول پودر و گاز برند پیشرو

از مزیت‌های کپسول‌های آتش ‌نشانی پودر و گاز پیشرو می‌توان به خاموش کردن آتش ناشی از مایعات قابل اشتعال اشاره کرد. برای مهار آتش سوزی‌های الکترونیک و فلزات قابل اشتعال و البته گاز نیز نباید از این کپسول استفاده شود. به دلیل ‌عدم وجود مواد سمی در کپسول امکان ایجاد آلرژی برای افراد وجود ندارد. پس از مهار آتش پودر خارج شده از کپسول پیشرو بر روی سطوح باقی می‌ماند که باید زمان زیادی را برای تمیز کردن محیط در نظر بگیرید.

انواع کپسول پودر و گاز برند پیشرو

در شرکت پیشرو بر اساس نیاز، انواع کپسول‌های آتش نشانی پودر و گاز در وزن‌های مختلف تولید می‌شوند. می‌توانید با توجه به نوع کسب و کاری که دارید، وسایلی که نگهداری می‌کنید و البته فضای مورد نظر این کپسول‌ها را در اوزان مختلف انتخاب کنید.

  • کپسول ۱ کیلوگرمی: ارتفاع ۲۷۰ میلی‌ متر، قطر ۹۰ میلی ‌متر، وزن ۱.۷۰۰ کیلوگرم
  • کپسول ۲ کیلوگرمی: ارتفاع ۳۴۰ میلی ‌متر، قطر ۱۲۰ میلی ‏متر، وزن ۳.۷۰۰ کیلوگرم
  • کپسول ۳ کیلوگرمی: ارتفاع ۳۴۰ میلی ‌متر، قطر ۱۲۰ میلی‌ متر، وزن ۴.۹۰۰ کیلوگرم
  • کپسول ۴ کیلوگرمی: ارتفاع ۴۰۰ میلی‌ متر، قطر ۱۵۰ میلی ‌متر، وزن ۶.۷۰۰ کیلوگرم
  • کپسول ۶ کیلوگرمی: ارتفاع ۵۰۰ میلی متر، قطر ۱۵۰ میلی ‏متر، وزن ۹.۳۰۰ کیلوگرم، طول شیلنگ ۴۳ سانتی‌متر
  • کپسول ۹ کیلوگرمی: ارتفاع ۱۸۵ میلی ‏متر، وزن ۱۴ کیلوگرم، طول شیلنگ ۴۳ سانتی‌متر
  • کپسول ۱۲ کیلوگرمی ارتفاع ۶۳۰ میلی ‌متر، قطر ۱۸۵ میلی‌ متر، وزن ۱۷ کیلوگرم، طول شیلنگ ۵۵ سانتیمتر
  • کپسول ۲۵ کیلوگرمی: ارتفاع ۷۰۰ میلی ‌متر، قطر ۳۰۰ میلی‌ متر، وزن ۴۵ کیلوگرم
  • کپسول ۵۰ کیلوگرمی: ارتفاع ۱۰۴۰ میلی ‌متر، قطر ۳۰۰ میلی ‌متر، وزن ۸۰ کیلوگرم، طول شیلنگ ۳ متر
  • کپسول ۷۵ کیلوگرمی: ارتفاع ۹۵۰ میلی ‌متر، قطر ۳۹۰ میلی ‏متر، وزن ۱۲۰ کیلوگرم، طول شیلنگ ۵ متر

ویژگی‌های کپسول CO2 برند پیشرو

  • از دیگر محصولاتی که پیشرو توانسته در تولید آن موفق ظاهر شود، طراحی و تولید انواع کپسول آتش نشانی CO2 است. در این کپسول از گاز ازت به عنوان گاز پیشران استفاده شده است تا بتواند با قدرت زیاد دی اکسید کربن مایع شده در کپسول را خارج کند.
  • در این کپسول‌ها استاندارد شماره ۷۹۰۹ سازمان ملی استاندارد ایران، کاملا رعایت شده است. بررسی قطعات و تست هیدرواستاتیکی بدنه کپسول نیز هر ۵ سال یک بار انجام می‌شود.
  • از مشخصات این کپسول می‌توان به فشار کار ۱۵ بار، فشار بدنه ۳۰ بار بر اساس استاندارد ۸۶۹ و فشار تحمل بدنه ۵۵ بار اشاره کرد.
  • در تولید کپسول آتش نشانی CO2 پیشرو برای بدنه از رنگ پودری استاتیک استفاده شده است تا دوام بالایی در برابر شرایط آب و هوایی، خوردگی و زنگ زدگی داشته باشد.
    متریالی که برای بدنه استفاده شده است از فولاد کم کربن است.
  • کپسول‌های آتش نشانی CO2 پیشرو را برای مهار آتش‌های کلاس B و E می‌توانید استفاده کنید. آتش سوزی‌های کلاس B مربوط به حریق مایعات قابل اشتعال و آتش‌ سوزی‌های کلاس E مربوط به حریق در تجهیزات الکترونیکی و برق است.

نکات استفاده از کپسول CO2 برند پیشرو

از مزیت خرید کپسول آتش نشانی پیشرو نوع CO2 مهار آتش ‌سوزی‌های الکترونیک و برق است. از آنجا که رسانای الکتریکی نیست می‌توانید به راحتی حریق‌های گسترده را با دور کردن اکسیژن از منبع سوخت مهار کنید. پس از استفاده از کپسول، باقیمانده‌ای برای سطوح باقی نمی‌ماند.

توصیه می‌شود از این کپسول برای مهار حریق فضای باز استفاده کنید، به دلیل اینکه اکسیژن را کاملاً در محیط از بین می‌برد، امکان خفگی افراد وجود دارد یا اگر قصد دارید در فضای بسته از این کپسول استفاده کنید، حتماً باید دارای تهویه باشد. هنگام استفاده از کپسول نیز دقت داشته باشید تا دی اکسید کربن که از کپسول خارج می‌شود با پوست شما برخورد نکند، چرا که به دلیل سرمای بیش از اندازه می‌تواند منجر به سوختگی پوست شود.

انواع کپسول CO2 برند پیشرو

کپسول‌های CO2 پیشرو نیز در وزن‌های مختلفی طراحی و تولید شده‌اند تا همه افراد بتوانند نسبت به بودجه و مسئولیتی که نسبت به کسب و کار خود دارند، این محصول را خریداری کنند.

  1. کپسول ۲ کیلوگرمی: ارتفاع ۵۰۰ میلی متر، قطر ۱۱۴ میلی متر، وزن ۵ کیلوگرم
  2. کپسول ۳ کیلوگرمی: ارتفاع ۶۱۰ میلی متر، قطر بیرونی ۱۱۴ میلی متر، قطر داخلی ۱۰۵ میلی متر، وزن ۹ تا ۱۰ کیلوگرم
  3. کپسول ۴ کیلوگرمی: ارتفاع ۶۱۰ میلی متر، قطر بیرونی ۱۴۱ میلی متر، قطر داخلی ۱۳۲ میلی متر، وزن۱۳.۸۰ کیلوگرم
  4. کپسول ۶ کیلوگرمی: ارتفاع ۷۱۰ میلی متر، قطر بیرونی۱۴۱ میلی متر، قطر داخلی۱۳۲ میلی متر، وزن ۱۶ تا ۱۷ کیلوگرم
  5. کپسول ۹ کیلوگرمی: قطر بیرونی ۱۴۱ میلی متر، قطر داخلی ۱۳۲ میلی متر، وزن ۲۳ کیلوگرم
  6. کپسول ۱۲ کیلوگرمی: ارتفاع ۱۱۲۰ میلی متر، قطر بیرونی۱۴۱ میلی متر، قطر داخلی ۱۳۲ میلی متر، وزن ۲۶.۵ کیلوگرم

ویژگی‌های کپسول آب و گاز برند پیشرو

  • جنس بدنه کپسول آتش نشانی پیشرو آب و گاز از فولاد مقاوم و رنگ از نوع الکترواستاتیک است.
  • با وجود گاز ازت در این کپسول‎ها، آب با سرعت بالا با پرتاب بیشتر از کپسول خارج می‌شود.
  • این کپسول‌ها از فشار کار ۱۵ بار برخوردار هستند.
  • برای مهار آتش سوزهای کلاس A این کپسول بسیار موثر است. زمانی که آتش سوزی در جامداتی که خاکستر از خود به جا می‌گذارند، رخ دهد، تنها این نوع از کپسول‌ها می‌توانند آتش را مهار کنند.

نکات استفاده از کپسول آب و گاز

از مزیت‌های استفاده از کپسول‌ آتش نشانی پیشرو آب و گاز می‌توان به مهار شدن آتش در زمان کوتاه اشاره کرد. آب با خاصیت خنک‌کنندگی می‌تواند در مهار شعله‌ها تاثیر مهمی داشته باشد. آب زمانی که با گاز همراه می‌شود می‌تواند تا مسافت‌های دورتر نیز پرتاب شود. پس از خاموش شدن آتش، تنها کار نظافت مربوط به مواد سوخته است. به دلیل اینکه این کپسول مبتنی بر آب است هیچ اثری از مواد کپسول باقی نمی‌ماند. به خاطر داشته باشید که از کپسول‌های آب و گاز برای مهار حریق‌های مایعات قابل اشتعال و تجهیزات الکترونیکی استفاده نشود.

انواع کپسول آب و گاز برند پیشرو

کپسول‌های آتش ‌نشانی آب و گاز از دیگر محصولات برند پیشرو هستند که در وزن‌های مختلفی به فروش می‌رسند. با توجه به کاربرد این کپسول‏ها، می‌توانید آن‌ها را به صورت دستی یا چرخدار خریداری کنید.

  • کپسول ۶ کیلوگرمی: ارتفاع ۱۲۵۰ میلی متر، قطر ۵۲۰ میلی متر، وزن ۸.۵ کیلوگرم
  • کپسول ۹ کیلوگرمی: ارتفاع ۱۲۵۰ میلی متر، قطر ۵۲۰ میلی متر، وزن ۱۳.۵ کیلوگرم
  • کپسول ۱۲ کیلوگرمی: ارتفاع ۶۲۰ میلی متر، قطر ۱۵۰ میلی متر، وزن ۱۶.۵ کیلوگرم
  • کپسول ۳۰ کیلوگرمی: ارتفاع ۷۵۰ میلی متر، قطر ۳۱۰ میلی متر، وزن ۳۱ کیلوگرم
  • کپسول ۵۰ کیلوگرمی: ارتفاع ۸۵۰ میلی متر، قطر ۴۵۰ میلی متر، وزن ۶۳ کیلوگرم

شارژ کپسول آتش نشانی برند پیشرو

اگر در گذشته کپسول‌ پیشرو را خریداری و استفاده کرده‌اید، می‌توانید برای شارژ مجدد آن‌ به مراکز معتبر مراجعه کنید. کپسول‌های آب و گاز، پودر و گاز و CO2 پیشرو به هنگام شارژ، مورد آزمایش هیدرواستاتیک قرار می‌گیرند. به این معنا که محتویات کپسول را خارج می‌کنند و پس از پر کردن کپسول از طریق مانومتر فشار داخل کپسول را ارزیابی می‌کنند.

پس از گذشت زمان اگر مانومتر مجدداً فشار یکسانی را نسبت به اول نشان دهد، به معنای سالم بودن کپسول است و به راحتی می‌توانید آن را شارژ و مجدداً استفاده کنید، در صورتی که تکنسین عدد دوم را کمتر از عدد اول ارزیابی کند، به معنای ایراد در کپسول است که باید ابتدا ایراد ردیابی، برطرف و سپس کپسول شارژ شود.

خرید کپسول آتش نشانی برند پیشرو از شرکت ماهان گستر همگام

شرکت ماهان گستر همگام، در طی سال‌ها فعالیت توانسته شرکت‌های تولید کننده مهم و معتبر در زمینه تجهیزات آتش نشانی را شناسایی و آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهد. به همین خاطر این شرکت با اکثر شرکتهای تولید کننده تجهیزات آتش نشانی همکاری می‌کند و بهترین تجهیزات را به فروش می‌رساند.

اگر قصد خرید کپسول آتش نشانی CO2، کپسول آتش نشانی ABC، کپسول آتش ‌نشانی بیوورسال، کپسول آتش ‌نشانی پودر و گاز و کپسول آتش نشانی آب و گاز را دارید، می‌توانید این کپسول‌ها را با برند پیشرو از ماهان گستر انتخاب کنید. سعی کرده‌ایم محصولات پر فروش برند پیشرو را با قیمت‌های بسیار مناسب، در لیست فروش محصولات خود قرار دهیم. اگر کپسول‌ پیشرو خریداری کرده اید، می‌توانید از خدمات شارژ این کپسول‌ها نیز توسط کارشناسان ما بهره‌مند شوید. دیگر خدمت موثری که شرکت انجام می‌دهد ارائه فاکتور رسمی به خریدار است.

قیمت کپسول آتش نشانی برند پیشرو

قیمت کپسول‌های آتش ‌نشانی برند پیشرو نسبت به سایر برندها بسیار مناسب‌تر است. گرچه در تمام محصولات از مواد درجه یک استفاده شده است و تمامی استانداردها در تولید کپسول رعایت شده است، اما نسبت به سایر برندها محصولات پیشرو قیمت مناسبی دارند. به طور کلی در میان کپسول‌های آب و گاز، پودر و گاز و CO2 معمولا کپسول‌های پودری به دلیل نوع پودری که در کپسول استفاده می‌شود، قیمت بالاتری دارند. میزان وزن کپسول که به میزان محتویات داخل آن بستگی دارد، از فاکتورهای اصلی برای تعیین قیمت کپسول پیشرو است.

سخن پایانی

شرکت‌های بسیاری در زمینه تولیدات تجهیزات آتش نشانی در حال فعالیت هستند، شرکت پیشرو نیز با سال‌ها تجربه در این حوزه با بهره‌مندی از فناوری روز دنیا، بکارگیری متریال درجه یک و البته تعهد به استانداردهای روز دنیا، توانسته انواع کپسول آتش نشانی را در انواع پودر و گاز، آب و گاز و CO2 در ظرفیت‌های مختلف طراحی و تولید کند. شما می‌توانید این کپسول‌ها را با ظرفیت کم، به صورت دستی و با ظرفیت بالا به صورت چرخ‌دار برای ایجاد ایمنی محل کسب و کار و زندگی خود خریداری کنید.

نحوه سفارش و خرید از شرکت ماهان گستر همگام

برای خرید کپسول های آتش نشانی پیشرو، می توانید از دو روش زیر اقدام کنید:

  • خرید آنلاین

برای خرید آنلاین، کافی است از طریق همین صفحه، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و مراحل سفارش را تکمیل نمایید.

  • خرید حضوری

برای خرید حضوری، می توانید به فروشگاه های معتبر تجهیزات ایمنی و آتش نشانی مراجعه کنید. همچنین، امکان خرید حضوری از دفتر مرکزی شرکت ماهان گستر همگام نیز وجود دارد.

سوالات متداول

کپسول آتش ‌نشانی پیشرو چه محصولاتی را تولید می‌کند؟

کپسول آتش نشانی پودر و گاز، کپسول آتش نشانی آب و گاز، کپسول آتش نشانی CO2 از مهمترین محصولات این شرکت بزرگ است.

کپسول‌های پیشرو دارای چه ظرفیتی هستند؟

برند پیشرو سعی کرده است با توجه به فضای موجود، کپسول‌های آتش نشانی را در ابعاد و وزن‌های مختلفی تولید کند.

آیا کپسول‌های پیشرو قابلیت شارژ دارند؟

تمام کپسول‌های برند پیشرو قابلیت شارژ دارند. در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را شارژ و مجدداً استفاده کنید.