در حال نمایش 17 نتیجه

کپسول آتش نشانی روناک

شرکت روناک گاز خزر از سال ۱۳۸۲ با سرمایه‌گذاری خصوصی فعالیت خود را با تاسیس کارخانه در مازندران، در زمینه تولیدات انواع کپسول‌های آتش نشانی آغاز کرده است. هدف از تاسیس این شرکت و تولید کپسول آتش نشانی، ارتقاء سطح کیفی تجهیزات آتش نشانی و حفاظت از اموال و جان مردم در برابر آتش سوزی‌ها بوده است. از شرکت‌های زیر مجموعه روناک گاز خزر می‌توان به برند روناک، سپهر، پیشگام، اطلس، پیشتاز و کاوه اشاره کرد. در ادامه انواع کپسول آتش نشانی روناک را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

کپسول آتش نشانی روناک گاز خزر با نشان استاندارد

در محصولات روناک، کیفیت حرف اول را می‌زند چرا که این برند توانسته در سال‌های متمادی نشان استاندارد ملی در سال ۱۳۸۴، ایزو ۹۰۰۱ برای کیفیت در سال ۲۰۱۵، ایزو ۱۴۰۰۱ برای محیط زیست در سال ۲۰۱۵، ایزو ۱۸۰۰۱ را برای بهداشت حرفه‌ای در سال ۲۰۰۷ دریافت کند. با خرید کپسول آتش نشانی روناک، ایمنی و امنیت را به خانواده خود هدیه می‌دهید.

نمایندگی کپسول آتش نشانی روناک

رعایت استانداردها و تعهد به کیفیت باعث شده است تا خریداران نسبت به این برند اعتماد بیشتری داشته باشند و به هنگام خرید انواع کپسول آتش نشانی در میان سایر برندها، برند روناک را انتخاب کنند. استقبال از این برند باعث شد تا شرکت روناک در تمامی شهرهای ایران نمایندگی‌های فعال داشته باشد تا بتوانید به صورت اینترنتی و یا حضوری انواع کپسول‌های آتش ‌نشانی این برند را خریداری کنید. شرکت ماهان گستر همگام نیز به عنوان نمایندگی کپسول آتش نشانی روناک، انواع کپسول‌های آتش نشانی این برند را با قیمت مناسب و تعداد بالا به فروش می‌رساند.

خدمات برند روناک

از خدمات برند روناک می‌توان به تامین قطعات اشاره کرد. اگر پس از خرید کپسول و گذشت زمان، هر یک از قطعات دچار آسیب شوند، این برند می‌تواند تمام قطعات را از برندهای معتبر تامین و آن‌ها را به فروش برساند. همچنین بر روی تمام کپسول‌های شرکت روناک گاز خزر تست هیدرواستاتیک انجام می‌شود. برای کپسول‌های پودر و گاز هر دو سال یک بار و برای کپسول‌های آب، گاز، فوم هر یک سال یک بار تست دوره‌ای هیدرواستاتیک انجام می‌شود.

مشخصات کپسول‌های آتش ‌نشانی روناک

از مشخصات کپسول آتش نشانی روناک می‌توان به استفاده از بهترین ورق فولاد جهت ساخت سیلندر کپسول آتش نشانی اشاره کرد. این برند تلاش کرده است تا متریال مصرفی را با بالاترین کیفیت‌ها و استانداردها استفاده کند. افراد کپسول آتش نشانی را خریداری می‌کنند تا از آسیب‌های آتش سوزی در امان باشند، اگر متریال مناسبی در کپسول به کار نرود، قطعاً در روز حادثه نمی‌تواند جان افراد را نجات دهد.

در واقع اهمیت جان انسان‌ها برای شرکت روناک، باعث شده است که این برند هیچ کوتاهی در زمینه انتخاب متریال و رعایت استانداردها در کپسول آتش ‌نشانی انجام ندهد.

کپسول آتش نشانی پودر و گاز روناک

در کپسول آتش نشانی پودر و گاز روناک از پودرهای خشک شیمیایی BC با کیفیت استفاده می‌شود. پودرهای برند سپیکو، هدف و لوشاره از بهترین پودرهای کپسول آتش نشانی به شمار می‌آیند که برند روناک برای تولید کپسول‌های پودر و گاز انتخاب کرده است. همچنین پودرهای ABC در دو نوع ایرانی و وارداتی در کپسول‌ها استفاده می‌شود.

گازی که در سیلندر به عنوان پیشران استفاده می‌شود، گاز ازت نام دارد. سیلندر از جنس فولاد مقاوم است و سایر تجهیزات از جمله مانومتر و شیر از متریال درجه یک و استاندارد انتخاب شده‌اند. کپسول‌های پودر و گاز روناک را می‌توانید در وزن‌های مختلفی خریداری کنید.

ظرفیت‌های کپسول آتش نشانی پودر و گاز روناک

کپسول‌های آتش نشانی روناک در وزن ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۱۲ و ۲۵ کیلوگرم در دو مدل تولید می‌شوند. مدل اول با پودر خشک شیمیایی ABC و گاز ازت و مدل دوم با پودر خشک شیمیایی BC و گاز ازت تولید می‌شوند. میزان تخلیه در این کپسول بین ۸ تا ۳۰ ثانیه خواهد بود و طول پرتاب آن‌ها نیز بین ۱.۵ تا ۶ متر متغیر است. هر یک از این کپسول‌ها را با توجه به میزان ظرفیت، می‌توانید برای خودرو و سایر فضاهای بزرگ از جمله انواع کارخانه‌ها، مراکز صنعتی، شوفاژخانه، پمپ بنزین‌ها، پارکینگ‌ها، انبارها، ساختمان‌های اداری، تجاری، مسکونی و به طور کلی همه فضاها استفاده کنید.

کپسول آتش نشانی پودر و گاز سپهر

کپسول‌های پودر و گاز سپهر را می‌توانید با پودر خشک شیمیایی BC و پیشران گاز ازت در وزن‌های مختلف خریداری کنید. با توجه به وزن کپسول زمان تخلیه می‌تواند از ۸ تا ۲۰ ثانیه متغیر باشد. همچنین میزان پرتاب مواد داخل کپسول می‌تواند از ۱.۵ تا ۶ متر با توجه به ظرفیت کپسول متغیر باشد.

ظرفیت‌های کپسول آتش نشانی پودر و گاز سپهر

کپسول‌های کوچک ۱ و ۲ کیلوگرمی را می‌توان برای استفاده در خودرو خریداری کرد. کپسول‌های ۳ و ۴ کیلوگرمی را می‌توان برای استفاده در خودروهای نیمه سنگین و کپسول‌های ۶ و ۱۲ کیلوگرم سپهر را می‌توان برای همه فضاها از جمله خودرو، پارکینگ، شوفاژخانه، انبار، پمپ بنزین، ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و انبارها نصب کرد. هرچه میزان ظرفیت کپسول افزایش پیدا می‌کند قطر و ارتفاع آن نیز بیشتر خواهد شد، در نتیجه به هنگام خرید کپسول آتش نشانی سپهر باید به فضای مورد نظر جهت نصب کپسول دقت داشته باشید.

کاربرد کپسول آتش نشانی پودر و گاز روناک

از کپسول‌های پودر و گاز BC روناک برای خاموش کردن حریق کلاس‌های B و Cاستفاده می‌شود. حریق کلاس B شامل مایعات قابل اشتعال از جمله بنزین، روغن و حلال‌ها است و حریق کلاس C مربوط به گازها از جمله بوتان، پروپان، گازهای طبیعی و غیره است. برای مهار این نوع از آتش سوزی‌ها کپسول آتش نشانی BC برند روناک می‌تواند در مدت زمان کوتاهی آتش را کاملا مهار کند.

از کپسول‌های آتش نشانی پودر و گاز ABC برای مهار ۳ کلاس حریق A، B، C استفاده می‌شود. حریق‌های کلاس B مایعات قابل اشتعال، حریق کلاس C شامل گازها و حریق کلاس A شامل حریق جامدات همچون کاغذ، چوب، پارچه و به طور کلی موادی که پس از سوختن از خود خاکستر به جا می‌گذارند، این کپسول کارایی دارد.

کپسول آتش ‌نشانی بایوفوم و بیوورسال روناک

از برند روناک می‌توانید کپسول‌های آتش ‌نشانی بایوفوم و بیوورسال را نیز در وزن‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۱۰، ۲۵، ۵۰ کیلوگرم نیز خریداری کنید. مدت زمان تخلیه کپسول بین ۸ تا ۲۰ ثانیه متغیر است و طول پرتاب نیز با توجه به میزان ظرفیت کپسول از ۱.۵ تا ۶ متر می‌تواند متغیر باشد. محتویات این کپسول آب به همراه مواد شیمیایی بیوورسال و گاز ازت است. برای فضاهایی که امکان اشتعال مواد نفتی و روغنی وجود دارد، همچنین فضاهایی که مشتقات چوب وجود دارد، این کپسول آتش نشانی روناک بهترین کارایی را خواهد داشت.

مزیت کپسول آتش ‌نشانی بایوفوم و بیوورسال روناک

مهمترین مزیت کپسول آتش نشانی بایوفوم و بیوورسال روناک این است که سازگار با محیط زیست است. به دلیل ‌عدم استفاده از مواد سمی برای انسان‌ها و محیط زیست ضرری ندارد. معمولاً برای آتش ‌سوزی‌هایی که بسیار گسترده و وسیع هستند، این کپسول می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. قدرت پرتاب در این کپسول‌ها بسیار بالا است و برای کسی که برای مهار آتش اقدام کرده است خطری را ایجاد نمی‌کند.

بیوورسال که از ۶ درصد فوم بیورسال و ۹۴ درصد آب تشکیل شده است، پس از خاموش کردن آتش، مانع از ایجاد احتراق مجدد می‌شود. پس از خاموش شدن آتش هیچگونه پسماندی از این کپسول نیز باقی نمی‌ماند.

کاربرد کپسول آتش‌ نشانی بایوفوم و بیوورسال روناک

کپسول آتش نشانی بایوفوم و بیوورسال تا حدود زیادی به کپسول‌های آب و گاز شباهت دارند. تنها تفاوت را می‌توان گفت که در کپسول آتش ‌نشانی آب و گاز از ۳ درصد فوم معمولی استفاده شده است، اما در کپسول‌های بایوفوم و بیوورسال از ۶ درصد فوم قوی استفاده شده است. بنابراین می‌توان گفت برای خاموش کردن حریق کلاس A که مربوط به آتش‌ سوزی‌های چوب و کاغذ است. این کپسول آتش نشانی روناک گاز خزر می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

کپسول آتش ‌نشانی فوم پروتئین و AFFF روناک

از دیگر محصولات برند روناک می‌توان به کپسول‌های آتش ‌نشانی فوم پروتئین و AFFF اشاره کرد. مدت زمان تخلیه این کپسول بین ۸ تا ۲۰ ثانیه متغیر و طول پرتاب نیز بین ۱.۵ تا ۶ متر خواهد بود. محتویات این نوع از کپسول کمی متفاوت است، آب به همراه مواد شیمیایی همچون فوم پروتئین، AFFF و گاز ازت است. این کپسول را می‌توانید در وزن‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۱۰، ۲۵، ۵۰ کیلوگرم خریداری کنید.

مزیت کپسول آتش‌نشانی فوم پروتئین و AFFF روناک

فوم AFFF که جزو فوم‌های پروتئینی است از کشش سطحی پایین برخوردار است که کمک می‌کند تا به سرعت بر روی مایعاتی که در حال اشتعال هستند، قرار بگیرد. زمانی که آتش مهار می‌شود حباب‌های فوم نیز همچنان بر روی سطوح باقی می‌مانند تا از بازگشت آتش جلوگیری کنند. این فوم که به عنوان فوم پروتئینی شناخته می‌شود برای مهار حریق‌های مایعات قابل اشتعال همچون اتانل و الکل می‌تواند بهترین انتخاب باشد چرا که این فوم در الکل حل نمی‌شود. با انتخاب این کپسول آتش ‌نشانی به دلیل اطفا حریق در زمان کوتاه می‌توانید از میزان خسارت‌ها بکاهید.

کاربرد کپسول آتش ‌نشانی فوم پروتئین و AFFF روناک

فوم AFFF یک فوم مصنوعی یا سنتزی است که به صورت غلیظ شده در کپسول آتش نشانی ذخیره می‌شود. حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از این فوم را حلال‌هایی تشکیل داده‌اند که از نقطه جوش بالایی برخوردار هستند. با ایجاد یک لایه نازک بر روی آتش می‌تواند در مدت زمان کوتاهی آتش را مهار کند. از این فوم برای مهار آتش سوزی‌های مایعات قابل اشتعال استفاده می‌شود.

انتخاب تعداد کپسول آتش نشانی روناک متناسب با فضا

اگر نمی‌دانید چه تعداد کپسول آتش نشانی روناک را برای فضای مورد نظر خریداری کنید، چند نکته را در نظر بگیرید. کپسول آتش نشانی با توجه به ظرفیتی که دارد می‌تواند محدوده خاصی را تحت پوشش قرار دهد. برخی از کپسول‌ها می‌توانند ۱۰ متر، برخی ۲۰ متر و کپسول‌های بزرگتر شاید متراژ بیشتر را نیز تحت پوشش قرار دهند.

با در نظر گرفتن مساحت کل فضای مورد نظر می‌توانید با تقسیم این دو عدد، به تعداد کپسول مورد نیاز دست پیدا کنید. به طور مثال اگر فضای شما ۱۰۰ متر است و کپسول آتش نشانی انتخابی شما ۲۰ متر را پوشش می‌دهد، شما به ۵ کپسول آتش نشانی نیاز دارید.

البته فاکتورهایی همچون مواد نگهدارنده که می‌تواند مایعات قابل اشتعال، گاز یا جامدات باشد، ارزش کالاهایی که نگهداری می‌شوند، می‌توانند در افزایش و کاهش تعداد کپسول تاثیرگذار باشند. پس از مشخص شدن تعداد کپسول‌ها، فاصله نصب کپسول‌ها نیز با توجه به موادی که نگهداری می‌شوند، می‌تواند متفاوت باشد.

نکات قابل توجه در موقع انتخاب کپسول آتش نشانی روناک

همیشه خرید کپسول‌های آتش نشانی برای افراد سخت بوده است، چرا که نسبت به آتش‌ سوزی‌ها اطلاعات کافی در اختیار ندارند و نمی‌دانند برای فضای مورد نظر و اقلامی که از آن‌ها نگهداری می‌کنند، چه نوع کپسولی را باید خریداری کنند. برند روناک کپسول‌های آتش ‌نشانی پودر و گاز و کپسول‌های آب، گاز، فوم را تولید می‌کند که برای مهار آتش سوزی‌های کلاس A، B، Cمی‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید.

انتخاب ظرفیت کپسول آتش نشانی روناک به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. متراژ فضا، میزان حجمی از اقلام و لوازمی که نگهداری می‌کنید و توانایی شما نسبت به حمل و استفاده از کپسول، از جمله فاکتورهایی هستند که می‌توانید ظرفیت کپسول را انتخاب کنید. کپسول با ظرفیت پایین، کوچک است و به صورت دستی استفاده و بر روی دیوار نصب می‌شود. اما کپسول با ظرفیت بالا، بزرگ است و بر روی چرخ قرار دارد تا حمل آن آسان‌تر باشد.

برند روناک بر روی تمام کپسول‌ها برچسب اطلاعات قرار داده است. اطلاعات روی کپسول آتش نشانی شامل نام شرکت، نوع خاموش کننده، نوع حریق، ظرفیت کپسول، تاریخ انقضای کپسول، تاریخ شارژ کپسول و علامت استاندارد است. حتی اگر نسبت کپسول‌های آتش ‌نشانی اطلاعات کافی نداشته باشید، به هنگام خرید با مطالعه برچسب روی کپسول می‌توانید انتخاب درستی داشته باشید.

خرید کپسول آتش نشانی روناک از شرکت ماهان گستر همگام

شرکت ماهان گستر همگام، انواع کپسول آتش نشانی CO2، کپسول آتش نشانی آب و گاز، کپسول آتش نشانی بیوورسال، کپسول آتش نشانی پودر و گاز و کپسول آتش نشانی ABC را به فروش می‏رساند. با توجه به تحقیقاتی که انجام داده ایم، محصولات برند روناک جزو کپسول‌های آتش‌ نشانی استاندارد به شمار می‌آیند که در بازار فروش بسیار بالایی دارند.

سعی کرده‌ایم محصولات پرفروش روناک را به لیست محصولات فروش خود اضافه کنیم تا کسانی که نیاز به کپسول آتش نشانی از این برند را دارند، بتوانند خرید خود را به راحتی انجام دهند. تضمین کیفیت و قیمت، ارسال به موقع محصول، از جمله تعهدات ماهان گستر به خریداران است. از دیگر خدمات شرکت می¬توان به ارائه فاکتور رسمی به خریدار اشاره کرد.

قیمت کپسول آتش نشانی روناک

این ظرفیت و محتویات داخل کپسول است که قیمت کپسول آتش ‌نشانی روناک را تعیین می‌کند. همانطور که اشاره شد کپسول‌های آتش نشانی روناک تنوع بسیاری دارند. آن‌ها از ظرفیت‌های کوچک تا بزرگ با محتویات متفاوت برای مهار حریق‌های مختلف طراحی می‌شوند. در واقع کپسول‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که همه افراد با هر میزان از بودجه بتوانند این تجهیزات آتش نشانی مهم را خریداری و در مواقع مورد نیاز استفاده کنند. زمانی که به لیست محصولات روناک نگاه می‌اندازید، قیمت‌های متفاوت را مشاهده می‌کنید.

سخن پایانی

اگر کسب و کار مهمی دارید، اگر باید از تجهیزات و لوازم گران قیمت و مهم محافظت کنید، باید ایمنی فضای مورد نظر را نیز تامین کنید. خرید کپسول آتش نشانی روناک، می‏تواند بهترین تصمیم باشد. تنوع کپسول، ظرفیت‏های مختلف، قیمت‏های عالی، رعایت استانداردها و متعهد بودن به قوانین، باعث فروش بالای محصولات روناک شده است.

سوالات متداول

برند روناک چه نوع کپسول‌هایی آتش نشانی تولید می‌کند؟

کپسول‌های پودر و گاز و کپسول‌های آب، فوم، گاز از محصولات این برند هستند.

ظرفیت کپسول‌های روناک در چه اندازه‌ای است؟

شما می‌توانید انواع کپسول آتش نشانی روناک را در ظرفیت‌های ۱،۲، ۳، ۴، ۶، ۱۰، ۱۲، ۲۵، ۵۰ کیلوگرم خریداری کنید.

از شرکت‌های زیر مجموعه روناک گاز خزر چیست؟

از برندهای زیر مجموعه می‌توان به روناک، سپهر، پیشگام، اطلس، پیشتاز و کاوه اشاره کرد.