در حال نمایش 19 نتیجه

خاموش کننده گاز CO2

کپسول 12 کیلویی CO2 برند دژ

کپسول آتش نشانی

کپسول 2 کیلوگرمی پودری دژ

خاموش کننده گاز CO2

کپسول 2 کیلویی CO2 برند دژ

خاموش کننده گاز CO2

کپسول 3 کیلویی CO2 برند دژ

خاموش کننده گاز CO2

کپسول 30 کیلویی CO2 برند دژ

خاموش کننده گاز CO2

کپسول 4 کیلویی CO2 برند دژ

خاموش کننده گاز CO2

کپسول 6 کیلویی CO2 برند دژ

کپسول آتش نشانی دژ

برند دژ سال‌ها در زمینه تولید تجهیزات آتش نشانی با کیفیت تلاش کرده است تا یکی از شناخته شده‌ترین برندها در این حوزه باشد. این برند طیف گسترده‌ای از کپسول‌های آتش نشانی را برای مهار حریق‌های متنوع به بازار عرضه کرده است که می‌توانید آن‌ها را هم برای ساختمان‌های مسکونی و هم ساختمان‌های اداری و تجاری، صنعتی و کارگاهی جهت حفظ ایمنی خود و تجهیزات، خریداری و نصب کنید. در ادامه انواع کپسول آتش نشانی دژ را بیشتر معرفی خواهیم کرد.

انواع کپسول‌های برند دژ

اگر می‌خواهید همیشه از آتش در امان باشید، باید به خرید کپسول آتش نشانی فکر کنید. برند دژ برای انواع حریق، کپسول‌های آتش نشانی متفاوتی را تولید کرده است که هر یک با توجه به ویژگی‌هایی که دارند می‌توانند برای مهار آتش تاثیرگذار باشند. به طور کلی تولیدات برند دژ، کپسول‌های آتش نشانی هستند که در چهار گروه قرار می‌گیرند.

  • گروه اول از کپسول‌های آتش ‌نشانی برند دژ، کپسول‌های پودر و گاز هستند که در وزن‌های ۱، ۲، ۳، ۴، ۶، ۱۲، ۲۵ و ۵۰ کیلوگرمی تولید و به فروش می‌رسند.
  • کپسول‌های گروه دوم مربوط به کپسول‌های آتش نشانی CO2 است. این کپسول‌ها نیز در اوزان مختلف ۲،۳، ۴، ۶، ۱۲ و ۳۰ کیلوگرمی تولید می‌شوند.
  • در گروه سوم تولیدات برند دژ، کپسول‌های آتش نشانی از نوع آب و گاز و کف و گاز قرار می‌گیرند که با ظرفیت‌های ۶، ۱۲، ۲۵ و ۵۰ کیلوگرم به فروش می‌رسند.
  • در گروه چهارم یعنی گروه آخر، کپسول‌های آتش‌ نشانی بیوورسال قرار دارند که این کپسول‌ها در دو ظرفیت ۶ و ۱۲ کیلوگرم به فروش می‌رسند.

بنابراین اگر قصد خرید کپسول آتش نشانی را دارید، برند دژ می‌تواند طیف گسترده‌ای از کپسول‌ها را برای خرید در اختیار شما قرار دهد.

معرفی کپسول آب و گاز برند دژ

کپسول‌ آتش ‌نشانی دژ آب و گاز از پرفروش‌ترین کپسول‌ها هستند، چرا که قیمت بسیار مناسبی دارند. این کپسول‌های آتش نشانی را می‌توانید برای مهار حریق کلاس A که سوختن مواد جامد است انتخاب کنید. به طور کلی برای مهار آتش سوزی مواد جامد از جمله چوب، کاغذ، پلاستیک و اسباب و لوازم خانه این کپسول بهترین کارایی را دارد. دقت داشته باشید که به هیچ عنوان از این کپسول برای مهار سایر آتش سوزی‌ها به خصوص برای مهار آتش‌ سوزی‌های تجهیزات الکتریکی که می‌تواند باعث برق گرفتگی شود استفاده نکنید.

عملکرد کپسول آب و گاز برند دژ

عملکرد این کپسول به این صورت است که زمانی که آب با مواد سوختنی برخورد می‌کند، با جذب گرما و خنک کردن ماده سوختنی، کم کم به خاموش کردن آتش کمک می‌کند. این کپسول دوستدار محیط زیست را با قیمت پایین از برند دژ خریداری کنید. خاموش کردن آتش در مدت زمان کوتاه مهمترین مزیت خرید این نوع کپسول‌ها است.

معرفی کپسول CO2 برند دژ

اگر قصد خرید کپسول آتش ‌نشانی CO2 دژ را دارید، می‌توان گفت این کپسول برای مهار آتش سوزی‌های کلاس B عملکرد فوق العاده‌ای دارد. آتش سوزی‌هایی که ناشی از مایعات قابل اشتعال هستند، به راحتی توسط این کپسول‌ها مهار می‌شوند. خبر خوب این است که پس از استفاده از این کپسول هیچ اثری باقی نمی‌ماند، در نتیجه نیازی به تمیز کردن محیط نخواهد بود. قیمت کپسول‌های آتش نشانی CO2 برند دژ در ظرفیت‌های بالا در مقایسه با کپسول‌های آب و گاز گرانتر هستند.

عملکرد کپسول CO2 برند دژ

در کپسول آتش نشانی دژ CO2، گاز و مایع دی اکسید کربن استفاده شده است که با خارج شدن از کپسول، اکسیژن را محاصره کرده و از رسیدن اکسیژن به ماده سوختنی جلوگیری می‌کند. این نکته را به خاطر بسپارید اگر برای محیط بسته از این کپسول استفاده می‌کنید، امکان ایجاد خفگی برای افراد وجود دارد چرا که عملکرد این کپسول به این گونه است که اکسیژن هوا را جذب می‌کند. برخلاف کپسول آب و گاز که آتش را خنک می‌کند، کپسول CO2 اکسیژن را هدف قرار داده و مانع از رسیدن اکسیژن به ماده سوختنی می‌شود. توجه داشته باشید به هنگام استفاده از کپسول به دلیل اینکه CO2 بسیار سرد است احتمال دارد اگر با پوست برخورد کند دچار سوختگی شوید.

مزیت خرید کپسول آتش نشانی برند دژ

آتش سوزی‌ها زمانی رخ می‌دهند که کسی حتی فکر نمی‌کند، آن‌ها می‌توانند به راحتی غیر قابل کنترل شده و تلفات جانی و مالی بسیاری را به جا بگذارند. متاسفانه بسیاری از مردم نسبت به تجهیزات آتش ‌نشانی اطلاعاتی ندارند و نسبت به خرید این تجهیزات علاقه‌ای نشان نمی‌دهند، اما در ادامه مزیت خرید کپسول آتش نشانی دژ را بیشتر توضیح خواهیم داد.

  • قطعاً با خرید کپسول آتش نشانی دژ می‌توانید آتش سوزی‌های ناخواسته را قبل از اینکه گسترده شوند به راحتی مهار کرده و جان خود و دیگران را نجات دهید. در بسیاری از آتش سوزی‌ها نبودن تجهیزات مناسب منجر به از دست دادن جان افراد شده است.
    معمولاً در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، مراکز صنعتی تجهیزات و لوازم گران قیمت بسیاری وجود دارد که اگر آتش سوزی رخ دهد و مهار نشود، خسارات مالی جبران ناپذیری خواهد داشت.
  • با خرید کپسول آتش ‌نشانی دژ می‌توانید در تمام ۲۴ ساعت شبانه روز از کودکان و افراد مسن خانواده به راحتی محافظت کنید.
  • بر روی کپسول‌های آتش نشانی دژ اطلاعات مفیدی درج شده است، از جمله دستورالعمل و راهنمای استفاده از کپسول که به صورت مختصر و مفید آموزش داده شده است. اما اگر احساس می‌کنید نسبت به کپسول آتش ‌نشانی اطلاعات کافی ندارید، توصیه می‌شود از کارشناس فروش کپسول آتش نشانی، اطلاعات خود را تکمیل کرده و نسبت به نحوه استفاده از کپسول شما را راهنمایی کند.

بررسی و سرویس کپسول آتش نشانی برند دژ

زمانی که کپسول آتش نشانی دژ را خریداری کردید، مهم است که به طور دوره‌ای کپسول را مورد بررسی قرار داده و سرویس کنید. اگر به درستی از کپسول نگهداری کنید، در مواقع آتش سوزی می‌تواند به کمک شما بیاید. کپسول را باید در شرایط خوبی نگهداری کنید، بهتر است در شرایط دمایی باشد که منجر به کاهش شارژ کپسول نشود، همچنین امکان دسترسی آسان برای شما وجود داشته باشد.

اگر پس از پایان یک سال شارژ کپسول کاهش پیدا کرده است، باید نسبت به شارژ آن اقدام کنید. بهترین راه برای دانستن اینکه آیا شارژ کپسول کاهش پیدا کرده است یا خیر، وزن کردن آن است. بر روی کپسول اطلاعاتی وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها میزان ظرفیت کپسول است. کپسول را وزن کنید اگر عدد کمتر از آنچه که بر روی کپسول درج شده است، باشد به معنای نشتی در کپسول است. باید ابتدا نشتی را برطرف سپس کپسول را شارژ کنید.

شارژ کپسول آتش نشانی برند دژ

شارژ کپسول آتش نشانی دژ باید در مراکز معتبر و توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند، انجام داده شود. از مهمترین مراحلی که برای شارژ کپسول دژ انجام می‌دهند، انجام آزمون هیدرواستاتیک است. با انجام این آزمون متوجه خواهید شد که آیا نشتی در کپسول وجود دارد یا خیر. برای انجام این آزمون کارشناس ابتدا باید کپسول را کاملاً تخلیه کند، سپس با مواد کپسول را پر کند. فشار کپسول را در ابتدا یادداشت کرده، پس از گذشت زمان عدد روی فشارسنج را مجدداً یادداشت کند. اگر تغییری در عدد وجود نداشته باشد، به معنای سالم بودن کپسول است.

نکات طلایی برای خرید کپسول آتش نشانی برند دژ

میزان ظرفیت: وزن کپسول آتش نشانی دژ اولین موردی است که باید به هنگام خرید به آن توجه کنید. وسوسه نشوید که یک کپسول در سایز بزرگ را خریداری کنید. کپسول‌های بزرگ برای مهار آتش‌های گسترده بسیار مناسب هستند، اما استفاده از آن‌ها ممکن است برای شما کمی سخت باشد، چرا که آن‌ها بسیار سنگین هستند و بر روی چرخ قرار دارند و باید با چرخ آن‌ها را جابجا کنید. اگر فضای شما کوچک است و تجهیزات زیادی ندارید، بهترین راه حل خرید کپسول‌های دستی یا پرتابل دژ است. علاوه بر اینکه سبک و قابل حمل هستند، استفاده از آن‌ها نیز برای شما آسان‌تر خواهد بود.

تعداد کپسول: معمولاً برای خرید تعداد کپسول آتش نشانی مساحت را در نظر می‌گیرند. شما باید متناسب با مساحت و فضای مورد نظر تعداد کپسول آتش ‌نشانی را در نظر بگیرید.

انتخاب مناسب با کلاس حریق: با توجه به اینکه حریق‌ها بسیار گسترده هستند و در کلاس‌های مختلف طبقه‌بندی شده‌اند، کپسول‌های آتش نشانی دژ نیز در انواع مختلف تولید می‌شوند تا متناسب با حریق استفاده شوند. بنابراین باید شما بر اساس تجهیزات و لوازمی که دارید، نوع کسب و کاری که انجام می‌دهید، باید در میان کلاس‌های آتش سوزی کلاسی که می‌تواند با فضای شما مرتبط باشد را انتخاب کنید. اگر جامدات از جمله چوب و پارچه در اطراف شما زیاد است، باید کپسول‌هایی را انتخاب کنید که برای مهار آتش‌های کلاس A مناسب هستند. یا اگر در فضایی کار می‌کنید که مایعات قابل اشتعال زیادی وجود دارد، این نوع آتش ‌سوزی‌ها در کلاس B قرار دارند. بنابراین باید نوعی از کپسول آتش نشانی دژ را انتخاب کنید که متناسب برای مهار آتش ‌سوزی‌های کلاس B باشد.

نمایندگی برند دژ

قطعاً زمانی که برای خرید کپسول آتش نشانی به نمایندگی کپسول آتش نشانی دژ، مراجعه می‌کنید، ترجیح می‌دهید کپسولی را انتخاب کنید که از ایمنی بالای برخوردار باشد و عملکرد خوبی را ارائه دهد. انواع کپسول‌ آتش نشانی دژ جزو محصولات قابل اعتماد هستند که می‌توانند نیاز ایمنی را به هنگام آتش سوزی برای شما فراهم کنند. شرکت ماهان گستر همگام، به عنوان نمایندگی فعال برند دژ، انواع کپسول را به همراه لیست قیمت کپسول آتش نشانی دژ در اختیار خریداران می‏گذارد.

خرید کپسول آتش نشانی دژ از شرکت ماهان گستر همگام

شرکت ماهان گستر همگام به عنوان یکی از تامین کننده‌های حرفه‌ای انواع تجهیزات آتش نشانی، از جمله کپسول آتش نشانی، توانسته است نیاز بسیاری از افراد را برای تامین ایمنی در محل کار و محل زندگی برطرف کند. ما به دنبال تولید کننده‌هایی هستیم که کیفیت محصولات آن‌ها حرف اول را می‌زند و برند دژ یکی از بهترین تولید کننده‌های انواع کپسول‌های آتش نشانی است.

انواع کپسول آتش نشانی پودر و گاز، کپسول آتش نشانی آب و گاز، کپسول آتش نشانی abc، کپسول آتش نشانی co۲ و کپسول آتش نشانی بیوورسال را می‌توانید از برند دژ انتخاب کنید. تنوع در محصولات برند دژ بسیار زیاد است، سعی کرده‌ایم محصولاتی که طرفداران بیشتری دارند و می‌توانند برای فضاهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرند را برای فروش در سایت قرار دهیم. همواره تلاش کرده‌ایم که به عنوان یک شرکت تامین کننده کپسول‌های آتش نشانی، بتوانیم متعهد به رفع نیاز خریداران و ارائه کپسول‌های با کیفیت باشیم. ارائه فاکتور رسمی توسط شرکت، از دیگر تعهدات ما به خریداران است.

قیمت کپسول آتش نشانی دژ

اگر قصد خرید کپسول آتش نشانی برای ایجاد ایمنی و مقابله با آتش ‌سوزی‌های ناگهانی را دارید، اولین سوالی که در ذهن شما شکل می‌گیرد این است که قیمت کپسول آتش‌نشانی دژ چقدر است؟ برند دژ محصولات خود را به گونه‌ای تولید کرده است که می‌توانید آن‌ها را در طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها انتخاب کنید. با طراحی و تولید انواع کپسول در سازهای مختلف این امکان را فراهم کرده است که همه افراد بتوانند با هر میزان از بودجه کپسول آتش نشانی را برای ایمنی محل زندگی و محل کار خود خریداری کنند.

سخن پایانی

کپسول‌ آتش نشانی دژ در انواع مختلفی تولید شده‌اند تا بتوانید برای خاموش کردن هر نوع خاصی از آتش از آن‌ها استفاده کنید. بنابراین مهم است که کپسول را مناسب با نیاز ایمنی در محیط و فضای خود انتخاب کنید. اگر اطلاعاتی نسبت به کلاس‌های انواع آتش ‌سوزی‌ها ندارید، می‌تواند منجر به انتخاب نادرست کپسول شود و به جای مهار آتش به گسترش احتراق کمک کند. توصیه می‏شود قبل از اقدام به خرید، از مشاوره‏های کارشناسان در این زمینه بهره مند شوید.

نحوه سفارش و خرید از شرکت ماهان گستر همگام

برای خرید کپسول های آتش نشانی دژ، می توانید از دو روش زیر اقدام کنید:

  • خرید آنلاین

برای خرید آنلاین، کافی است از طریق همین صفحه، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و مراحل سفارش را تکمیل نمایید.

  • خرید حضوری

برای خرید حضوری، می توانید به فروشگاه های معتبر تجهیزات ایمنی و آتش نشانی مراجعه کنید. همچنین، امکان خرید حضوری از دفتر مرکزی شرکت ماهان گستر همگام نیز وجود دارد.

سوالات متداول

کدام کپسول‌ها را می‌توان از برند دژ انتخاب کرد؟

کپسول‌های پودر و گاز، کپسول‌های CO2، کپسول‌های بیوورسال، کپسول‌های آب و گاز

آیا می‌توان کپسول‌های برند دژ را مجدداً شارژ کرد؟

بله، برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها کپسول‌های دژ قابلیت شارژ دارند.

میزان ظرفیت کپسول‌های برند دژ تا چه اندازه است؟

با توجه به تنوع کپسول‌های آتش نشانی دژ که در چهار گروه قرار دارند، هر یک از کپسول‌ها در ظرفیت‌های مختلف از جمله کوچک به صورت دستی و بزرگ به صورت چرخدار تولید می‌شوند.