نمایش 1–30 از 61 نتیجه

خاموش کننده گاز CO2

کپسول 10 کیلویی CO2 برند کیهان

کپسول آتش نشانی

کپسول 2 کیلوگرمی پودری دژ

خاموش کننده گاز CO2

کپسول 2 کیلویی CO2 برند کیهان

خاموش کننده گاز CO2

کپسول 3 کیلویی CO2 برند کیهان

قیمت خرید کپسول آتش نشانی خودرو

آیا در ماشین خود کپسول آتش نشانی قرار داده اید؟ یک کپسول آتش نشانی خودرو می تواند به اندازه یک ماشین آتش نشانی در مراحل اولیه آتش سوزی مؤثر باشد. اگر به یک آتش سوزی کوچک به سرعت پاسخ دهید، می توانید آسیب را کاهش دهید. طبق قانون فعلی نصب کپسول آتش نشانی برای خودروهای با ظرفیت 7 نفر به بالا الزامی است و برای خودروهای با ظرفیت 5 نفر و کمتر نیز داشتن کپسول آتش نشانی توصیه می شود. بیایید نگاهی به نحوه تهیه یک کپسول آتش نشانی ماشین بیندازیم که نقش مهمی در ایمنی ما دارد. قبل از استفاده از این وسیله افطاء حریق حتما از شارژ کپسول آتش نشانی مطمئن شوید.

کپسول آتش نشانی خودرو چیست؟

کپسول آتش نشانی خودرو چیست؟

لوازم جانبی خودرو بسیار متنوع است که می تواند راحتی و ایمنی رانندگی را در مواقع اضطراری افزایش دهد، مانند کپسول آتش نشانی خودرو. آنها با اندازه های جمع و جور طراحی شده اند، به راحتی قابل نگهداری و جابجایی هستند و برای خاموش کردن آتش های کوچکی که ممکن است در نتیجه خرابی یا در زمان های دمای بسیار بالا ایجاد شوند، مناسب هستند.

کپسول های آتش نشانی خودرو در اندازه ها و انواع مختلف مواد خاموش کننده، مناسب برای مقابله با انواع آتش سوزی هستند. برخی از خاموش کننده ها از مواد شیمیایی خشک استفاده می کنند، برخی دیگر از فوم، و برخی حتی از مایعات خلاقانه ای استفاده می کنند که در برابر انواع مختلفی از آتش‌سوزی ها مؤثر هستند.

انتخاب خاموش کننده مناسب برای وسیله نقلیه شما بستگی به نیازهای شما و ویژگی هایی دارد که از همه مهمتر در نظر می گیرید. در زیر چند کپسول آتش نشانی ارزان قیمت خودرو را پیشنهاد می کنیم که می توانید خریداری کنید. برای محافظت از خودرو و سرنشینان آن منتظر وقوع حادثه ای نباشید. یک کپسول آتش نشانی با کیفیت می تواند در شرایط اضطراری تفاوت ایجاد کند.

ویژگی های مهم در انتخاب کپسول آتش نشانی خودرو

کپسول آتش نشانی خودرو چیست؟

  • کپسول های آتش نشانی خودرو باید در “تست عملکرد آتش نشانی خودرو” تایید شده باشند، که تأیید می کند آیا قدرت اطفاء مناسبی برای آتش سوزی وسایل نقلیه دارد یا خیر. بنابراین، هنگام خرید آن برای این منظور، باید بررسی کنید که آیا کپسول آتش نشانی وسیله نقلیه با علامت «استفاده از خودرو» در بالای ظرف اصلی است یا خیر.
  • ماشین سواری 7 نفره: 1 کپسول آتش نشانی با ظرفیت اطفای حریق 1 واحد یا بیشتر ون سایز متوسط ​​(16 تا 35 سرنشین): 2 کپسول آتش نشانی با ظرفیت اطفای حریق واحد 2 یا بیشتر کامیون با وزن 5 تن یا بیشتر: 1 آتش نشانی خاموش کننده با ظرفیت اطفاء حریق 2 یا بیشتر.
  • همچنین انتخاب کپسول آتش نشانی مناسب با توجه به نوع وسیله نقلیه و تعداد سرنشینان بسیار مهم است. در مورد خودروهای سواری 7 نفره باید کپسول آتش نشانی واحد صلاحیت 1 یا بالاتر ارائه شود. سه واحد ظرفیت اطفای حریق وجود دارد: 1 (0.7 کیلوگرم)، 2 (1.5 کیلوگرم) و 3 (3.3 کیلوگرم). بنابراین، برای انتخاب یک کپسول آتش نشانی با ظرفیت اطفاء حریق مناسب، باید اندازه وسیله نقلیه خود و تعداد سرنشینان را در نظر بگیرید.
  • همچنین باید نوع کپسول آتش نشانی را بررسی کنید. در صورت آتش سوزی خودرو می توان از کپسول آتش نشانی پودری، کپسول آتش نشانی مایع تقویت شده، کپسول آتش نشانی هالوژن، کپسول آتش نشانی دی اکسید کربن و کپسول آتش نشانی فوم استفاده کرد. این کپسول‌های آتش‌نشانی را می‌توان از سوپرمارکت‌های بزرگ یا سایت‌های آنلاین خریداری کرد و همانطور که قبلاً ذکر شد، حتماً قبل از خرید بررسی کنید که آیا آنها برای استفاده در خودروها در لیست هستند یا خیر.
  • قرار دادن صحیح کپسول های آتش نشانی وسیله نقلیه / در مکانی قرار داده شده است که هم راننده خودرو و هم مسافران بتوانند از آن استفاده کنند (مکانی در دسترس آسان راننده اتوبوس صندلی مسافری سابق) در کنار درب ورودی
  • معمولاً یک کپسول آتش نشانی خودرو در صندوق عقب قرار می گیرد. این مکان بدی است زیرا به شما اجازه نمی دهد به موقعیت های اضطراری سریع پاسخ دهید. بهتر است کپسول آتش نشانی خودرو را در دسترس راننده قرار دهید. در مورد خودروهای سواری باید در مکانی قرار گیرد که هم راننده و هم مسافران بتوانند از آن استفاده کنند. در مورد اتوبوس ها، طبق قانون مکان مشخص و مشخصی وجود ندارد، اما توصیه می شود در مکانی قرار گیرند که رانندگان بتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند.

مدیریت مداوم را در آمادگی برای شرایط اضطراری حفظ کنید

کپسول آتش نشانی خودرو چیست؟

  • مطمئن شوید که سوزن فشارسنج کپسول آتش نشانی در مرکز سبز رنگ قرار دارد. 2020.xx لطفا تاریخ ساخت کپسول آتش نشانی را بررسی کنید. تاریخ انقضای کپسول آتش نشانی 10 سال است. برای جلوگیری از سفت شدن آن حدود یک بار در ماه آن را تکان دهید. لطفا در جای قابل رویت نگهداری کنید لطفا تا حد امکان در جای خشک و خنک نگهداری کنید.
  • حتی پس از نصب کپسول آتش نشانی، باید به نگهداری آن ادامه دهید. باید بررسی کنید که سوزن روی فشارسنج نشانگر حداقل یک بار در ماه در وضعیت طبیعی قرار داشته باشد. شما باید تاریخ ساخت کپسول آتش نشانی را بررسی کنید تا ببینید آیا قدیمی تر از 10 سال است که میانگین تاریخ انقضا است و آیا نازل به دلیل رانندگی آسیب دیده است. همچنین در مورد کپسول آتش نشانی پودری باید ماهی یکبار تکان داده شود و به صورت دوره ای نگهداری شود تا از انعقاد پودر داخل آن جلوگیری شود.

انواع کپسول آتش نشانی خودرو

در این مجموعه برخی از بهترین کپسول های آتش نشانی موجود در ماهان گستر را که با قیمت های بسیار مقرون به صرفه به فروش می رسند و همراه با پشتیبانی برای تعمیر ایمن آنها هستند و از حرکت آنها در سفر جلوگیری می کند، پیدا کنید.

کپسول آتش نشانی ماشین هوشمند

خاموش کننده ماشین پودر خشک، با ظرفیت یک کیلوگرم و مقاومت در برابر آتش ABC (مواد قابل اشتعال، مایعات و گازهای قابل اشتعال) می باشد.

کپسول آتش نشانی خودرو ANAF

کپسول آتش نشانی ماشین، قایق، کاروان و یا حتی منزل دارای فشارسنج و تایید شده. وزن آن یک کیلوگرم است و محتوای آن پودر ABC است که توانایی بالایی برای خاموش کردن انواع آتش سوزی دارد.

دارای یک تکیه گاه قابل جابجایی داخلی است که بسته به نیاز آن را به راحتی نگه می دارد یا روی دیوار ثابت می کند

کپسول آتش نشانی ماشین HIMAG

کپسول آتش نشانی خودرو با ظرفیت 500 میلی لیتر و همراه با تکیه گاه جهت قرارگیری ایمن به صورت عمودی. عملی، سبک و بسیار قدرتمند!

می توان از آن برای خاموش کردن انواع مختلف آتش استفاده کرد، زیرا با انواع A (جامد)، B (مایع) و C (گاز) سازگار است. مقاوم است و به لطف اندازه جمع و جور آن می توان به راحتی آن را ذخیره کرد.

سخن پایانی

یک کپسول آتش نشانی خودرو  می تواند در آتش سوزی نه تنها در اتومبیل شما بلکه در سایر وسایل نقلیه نیز کمک شایانی کند! اگر از حوادث آتش سوزی آگاه باشیم و از قبل آماده باشیم، می توانیم از حوادث بزرگتر جلوگیری کنیم، درست است؟ همه ما با هم کار می کنیم تا در جاده ها ایمن باشیم.