کپسول آب و گاز

کپسول بیوورسال

کپسول abc6

کپسول co2

کپسول پودر و گاز

نمایش 1–30 از 148 نتیجه

کپسول آتش نشانی

آتش سوزی می‌تواند در هر مکان و هر موقعیتی از شبانه روز رخ دهد. خطرات و خساراتی که حریق می‌تواند به دنبال داشته باشد، مشخص نخواهد بود. خرید کپسول آتش نشانی یک خرید آگاهانه و عاقلانه است تا در مواقع اضطراری جان و اموال شما را نجات دهد. در مهار آتش ثانیه‌ها بسیار حیاتی هستند، به سرعت یک آتش کوچک می‌تواند گسترش پیدا کرده و به یک فاجعه تبدیل شود. قبل از اینکه مهار آتش غیر قابل کنترل شود، با کپسول آتش نشانی به راحتی جلوی خسارات ناشی از آتش را بگیرید.

انواع حریق

دلیل حریق می‌تواند از مواد مختلف آغاز شود و به همه جا سرایت پیدا کند. طبق استاندارد آمریکا و اروپا (NFPA) برای انواع حریق، کلاسی را تعریف کرده‌اند تا روند اطفا حریق به درستی صورت گیرد. در این طبقه‌بندی مواد قابل احتراق که دچار آتش سوزی شده اند، مشخص می‌شود. آتش نشان‌ها زمانی که از جنس موادی که در حال سوختن است، مطلع شوند می‌توانند بهترین تصمیم را برای انتخاب کپسول آتش نشانی بگیرند، تا علاوه بر اینکه آتش به سرعت کنترل و مهار شود، خسارت در حجم بالا نیز کاهش پیدا کند.

معرفی کلاس ‏‌های حریق

حریق کلاس A ( مواد خشک): در این کلاس حریق‌های مربوط به پارچه، چوب و کاغذ قرار گرفته‌اند. در واقع هر نوع موادی که پس از سوختن از خود خاکستر به جا می‌گذارد، در این گروه قرار می‌گیرد. در این نوع آتش سوزی‌ها پس از سوختن و خاکستر شدن مواد، امکان شعله‌ور شدن آتش زیر خاکستر وجود دارد. برای مهار این آتش‌ها از کپسول‌های مبتنی بر آب و گاز که بهترین عملکرد را دارند استفاده می‌شود. با نفوذ آب به خاکستر امکان شعله‌ور شدن به صفر می‌رسد.

حریق کلاس B (روغن): این حریق‌ها شامل مایعات قابل اشتعال از جمله حلال‌ها، روغن و بنزین است. اگر هر یک از این مایعات دچار اشتعال شوند، به دلیل چگالی کم روغن‎ها، معمولا از کپسول‌های فوم برای مهار و کنترل آتش استفاده می‌کنند. فوم به راحتی روی مایعات باقی می‌ماند و از رسیدن اکسیژن به آتش جلوگیری می‌کند.

حریق کلاس C (گاز): این کلاس حریق مرتبط با انواع گاز است که می‌تواند شامل گاز‌های طبیعی، LPG و یا پروپان، متان، بوتان، اتان و غیره باشد. استفاده از کپسول‌های پودری بهترین راه کنترل و مهار این نوع آتش‌ها هستند.

حریق کلاس D (فلزات): در این کلاس، آتش سوزی‌های مرتبط با فلزات قابل اشتعال همچون مینیوم، لیتیم، سدیم و منیزیم قرار می‌گیرند. برای مهار این نوع آتش‌ها تنها باید از کپسول‌های پودری استفاده کرد، انتخاب کپسول آب و گاز باعث گسترش آتش خواهد شد و خطراتی را در پی دارد. با ایجاد یک لایه پودر بر روی کپسول‌های گاز و گاز منتشر شده، از رسیدن اکسیژن جلوگیری می‌کند.

حریق کلاس E (الکتریسیته): آتش سوزی‌هایی که منشا آن برق است، آتش سوزی در تجهیزات الکترونیکی، لوازم خانگی و یا وسایل برقی در این کلاس گنجانده شده است. این نوع از آتش ‌سوزی‌ها به واسطه وجود برق می‌توانند بسیار خطرناک باشند. کپسول‌های CO2 بهترین عملکرد را خواهند داشت چرا که رسانای برق نیستند و به سرعت آتش را مهار می‌کنند. هرگز از کپسول‌های فوم و آب برای حریق‌های برق استفاده نکنید چرا که امکان برق گرفتگی فرد افزایش پیدا می‌کند.

حریق کلاس F (روغن خوراکی): حریق در روغن‌های خوراکی و یا هر نوع مواد خوراکی دیگر در این گروه قرار می‌گیرند. برای مهار حریق روغن‌های خوراکی تنها باید از کپسول‌های مواد شیمیایی مرطوب استفاده کرد تا از شعله‌ور شدن و گسترش آتش جلوگیری شود.
درک کلاس‌های مختلف آتش، در خرید کپسول آتش نشانی بسیار مهم است. با انتخاب اشتباه نه تنها آتش مهار نمی‌شود، بلکه منجر به گسترش آن نیز خواهد شد.

انواع کپسول آتش نشانی در شرکت ماهان گستر همگام

حال که با انواع کلاس آتش سوزی آشنا شدید، برای مهار آتش باید یک کپسول آتش نشانی مناسب را استفاده کنید. اگر کپسول اشتباه را انتخاب کنید ممکن است خطراتی را در پی داشته باشد. بنابراین توصیه می‌شود از ویژگی‌ها و مزیت کپسول‌های آتش نشانی اطلاعات کافی را کسب کنید تا در موقعیت‌های مناسب بتوانید برای محل زندگی و یا کسب و کار خود یک کپسول متناسب خریداری کنید.

کپسول آتش نشانی CO2

برای مهار آتش سوزی‌هایی که ناشی از تجهیزات الکتریکی هستند، استفاده از کپسول آتش نشانی CO2 می‌تواند بهترین انتخاب باشد. از آنجایی که غیر رسانا است، برای سرکوب شعله‌های لوازم الکتریکی قابل اعتماد است. داخل کپسول از گاز دی اکسید کربن پر شده است که تحت فشار اتمسفر ۵۵ -۶۰ به صورت مایع درآمده است. دی اکسید کربن به دلیل چگالی بالا 1.5 برابر از هوا، بسیار سنگین است. در موقع حریق یک لایه امنیتی سنگین را بر روی لوازم ایجاد می‌کند تا از ارتباط اکسیژن با آتش جلوگیری شود.

کپسول آتش نشانی CO2

عملکرد کپسول آتش نشانی CO2

در مثلث ایجاد آتش، عنصر اصلی اکسیژن را به راحتی می‌تواند حذف کند و شعله‌های آتش را که با اکسیژن می‌توانند شعله‌ور شوند را به راحتی خفه کند. سرکوب سریع آتش کمک می‌کند تا آسیب کمتری به اموال و لوازم موجود وارد شود. دقت داشته باشید از آنجایی که عملکرد کپسول آتش نشانی CO2 بر اساس دی اکسید کربن است و دی اکسید کربن یک گاز خفه کننده به شمار می‌آید، برای مهار آتش در فضاهایی که تهویه وجود ندارد می‌تواند خطرناک باشد.

مزیت خرید کپسول آتش نشانی CO2

مزیت‌های کپسول‌های آتش نشانی CO2 این است که به دلیل‌ عدم وجود مواد شیمیایی، سازگار با محیط زیست هستند و برای لایه اوزون هیچ خطری را تهدید نمی‌کنند. برخی از کپسول‌های آتش نشانی از خود کف، پودر یا آب به جای بگذارند. از مهمترین مزیت این نوع کپسول این است که پس از مهار آتش اثری از خود به جای نمی‌گذارد. در نتیجه برای پاکسازی محیط پس از مهار آتش، نیازی به زمان زیادی نخواهد بود.

از دیگر مشخصات این کپسول این است که غیر خورنده و غیر سمی است. برای مهار آتش ‌سوزی‌های کلاس B و C در مکان‌های مختلف از جمله ساختمان‌های تجاری، مراکز صنعتی و مسکونی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. کپسول آتش نشانی CO2 را می‌توانید از شرکت ماهان گستر همگام در وزن‌های مختلف برای فضاهای کوچک تا صنعتی خریداری کنید.

کپسول آتش نشانی آب و گاز

برای مهار آتش‌سوزی‌های کلاس A بهترین نوع کپسول‌، کپسول آتش نشانی آب و گاز است. برای مهار حریق کلاس‌های A که مربوط به جامدات است، این کپسول می‌تواند بسیار کارایی داشته باشد. از جمله مواد قابل احتراق جامد که از خود خاکستر به جا می‎گذارند می‌توان به انواع پارچه، چوب، کاغذ و مصنوعات اشاره کرد.

باید خاطر نشان کرد هرگز آتش سوزی‌های کلاس B که مربوط به مایعات قابل اشتعال هستند، همچنین آتش‌سوزی‌های مربوط به تجهیزات الکتریکی را با استفاده از این کپسول مهار نکنید.

کپسول آتش نشانی آب و گاز

عملکرد کپسول آتش نشانی آب و گاز

در کپسول آتش نشانی آب و گاز، دو سوم آب وجود دارد که تحت فشار گاز نیتروژن قرار گرفته است. گاز نیتروژن کمک می‌کند تا آب با فشار شدیدی از شیلنگ خارج و به سمت شعله‌ها پرتاب شود. زمانی که آب با فشار زیاد از کپسول خارج می‌شود، می‌تواند موادی که در حال سوختن هستند را به راحتی مهار کرده و به سرعت شعله‌ها را خاموش کند. زمانی که آب با شعله‌ها و مواد سوختنی برخورد می‌کند، به مرور زمان منجر به کاهش دما می‌شود و از گسترش یافتن حریق جلوگیری می‌کند. در واقع با هدف خنک‌سازی سطوح آتش گرفته، این کپسول سعی می‌کند آتش را مهار کند. در مثلث ایجاد آتش، گرما توسط این کپسول کاملاً کنترل می‌شود.

مزیت خرید کپسول آتش نشانی آب و گاز

اگر با کپسول‌های پودر و گاز آشنایی داشته باشید، کپسول‌ آتش نشانی آب و گاز شباهت زیادی به این کپسول‌ها دارد و فقط جای پودر با آب عوض شده است. در این کپسول که ماده خاموش کننده آب و عامل خارج کننده آب، گاز نیتروژن است، به دلیل ‌عدم استفاده از مواد شیمیایی، به هنگام استفاده خطراتی را برای افراد مسن یا کودکان ایجاد نمی‌کند.

این کپسول به دلیل اینکه به محیط زیست آسیبی وارد نمی‌کند، به عنوان کپسول دوستدار محیط زیست معرفی شده است. در میان سایر کپسول‌ها از قیمت مناسب‌تری برخوردار است.

آشنایی با تست هیدرواستاتیک

در تست هیدرواستاتیک مخزن را تا فشار تعیین شده، به وسیله پمپ پر می‌کنند. شیر ورودی را بسته و مخزن را خشک می‌کنند. در یک فاصله زمانی، اطلاعات برداری از روی گیج فشار انجام می‌شود. عددی که گیج فشار نشان می‌دهد باید همان میزان فشار اولیه باشد. اگر فشار کاهش پیدا کرده باشد، ناشی از نشتی در مخزن است که باید عیب‌یابی صورت و ایراد برطرف شود. انجام تست هیدرواستاتیک توسط افراد متبحر و متخصص در این زمینه انجام می‌شود، توصیه می‌شود پس از انجام تست هیدرواستاتیک زمان انجام تست بر روی سیلندر حک شود.

انجام تست هیدرواستاتیک در کپسول‌های مختلف

زمان انجام تست هیدرواستاتیک و میزان فشار در هر یک از کپسول‌های آتش‌نشانی متفاوت است.

  • برای کپسول‌های آب و گاز و فوم، باید هر یک سال یک بار این تست را انجام داد، میزان فشار تست در این کپسول‌ها یک و نیم برابر فشار کارکرد است.
  • در کپسول‌های CO2 این تست را هر ۵ سال یک بار انجام می‌دهند که میزان فشار تست پنج سوم فشار کارکرد است.
  • در کپسول‌های پودر و گاز نیز هر دو سال یک بار این تست انجام و میزان فشار تست باید سه برابر فشار کارکرد باشد.
  • اهمیت تست هیدرواستاتیک به این دلیل است که در مواقع ضروری کپسول کارایی لازم را داشته باشد، چرا که اگر این تست را انجام ندهید، ممکن است در طول زمان فشار کپسول کاهش پیدا کرده باشد و به هنگام استفاده دچار مشکل شوید، حتی در برخی از کپسول‌ها کاهش فشار می‌تواند منجر به ترکیدگی شود.

کپسول آتش نشانی پودر و گاز

کپسول‌های آتش نشانی پودری این توانایی و قابلیت را دارند که آتش سوزی‌های گسترده از جمله مشتقات نفتی را به راحتی خاموش کنند. با پرتاب ۶ متر، به گزینه قابل اعتماد برای خرید و نگهداری در مراکز تجاری، اداری و مسکونی تبدیل شده است. پودر موجود در کپسول آتش نشانی پودر و گاز، می‎تواند مونو آمونیوم فسفات باشد.

به دلیل تحت فشار بودن پودر داخل کپسول احتمال کلوخه شدن آن وجود دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم در برخی از مواقع کپسول را سر و ته کرده تا از کلوخه شدن پودر جلوگیری شود. به خاطر داشته باشید پس از مهار آتش، بقایای این کپسول آتش نشانی در فضا باقی می‌ماند. در نتیجه باید زمان زیادی را برای تمیز کردن فضا در نظر داشته باشید.

مزیت خرید کپسول آتش نشانی پودر و گاز

آنچه باعث متمایز شدن این کپسول‌ها شده است، عملکرد سریع آن‌ها است که مثلث سوخت، گرما و اکسیژن را هدف قرار می‌دهد. کپسول‌های پودری می‌توانند در مدت بسیار کوتاه، در عرض چند ثانیه از گسترش آتش و ایجاد خسارت کلان جلوگیری کنند. از مشخصات دیگر کپسول می‌توان به وزن سبک و حمل و نقل آسان آن اشاره کرد. شلنگ بلند و انعطاف‌پذیر نیز کمک می‌کند تا بتوانید حتی در فضاهایی که دسترسی کامل وجود ندارد، به راحتی شعله‌های پنهان آتش را مهار کنید.

مزیت خرید کپسول آتش نشانی پودر و گاز

عملکرد کپسول آتش نشانی پودر و گاز

عملکرد سریع، کنترل موثر آتش و جلوگیری از ازدیاد آتش از جمله مزیت‌های کپسول آتش نشانی پودر و گاز است که نمی‌توان آن را انکار کرد. هرگز در فضاهای بسته از این کپسول استفاده نکنید چرا که پودر آن به راحتی قابل استنشاق است و می‌تواند برای سلامتی مضر باشد. کپسول‌های آتش نشانی پودر و گاز در سه نوع فلکه ای، اهرمی و یا ضربه‌ای تولید می‌شوند که در شرکت ماهان گستر همگام، با قیمت مناسب به فروش می‏رسند.

کپسول آتش نشانی بیوورسال

برای خاموش کردن آتش‌های پر حجم، کپسول آتش نشانی بیوورسال انتخاب خوبی خواهد بود. در کپسول آتش نشانی بیوورسال از فوم کنسانتره استفاده شده است که غلظت آن توسط آب کاهش پیدا کرده است تا بتواند در مهار آتش عملکرد بهتری را از خود نشان دهد. میزان غلظت کنسانتره به آب ۶ لیتر به ۹۴ لیتر است.

عملکرد کپسول به این گونه است که فوم بیوورسال با ایجاد یک لایه روی آتش، از رسیدن اکسیژن به آتش جلوگیری می‏کند، همچنین با توجه به ویژگی سردکنندگی نیز حرارت آتش را کم می‌کند. می‏تواند مولکول‌های موجود در سطح سوخت را محاصره کرده و از شعله ور شدن آنها جلوگیری کند.

عملکرد کپسول آتش نشانی بیوورسال

علاوه بر اینکه مثلث اکسیژن، حرارت و سوخت را مهار می‌کند، می‌تواند به طور کل زنجیره آتش را نیز قطع کند. این ویژگی بسیار اهمیت دارد چرا که در برخی از آتش سوزی‌ها آتش می‌تواند منجر به انفجار شود. به گونه‌ای آتش را مهار می‌کند که هر قسمت از آتش که مهار شده است مجدداً شعله‌ور نمی‌شود. همچنین گازهایی که در فضا وجود دارد را خنثی می‌کند، تا از بروز هرگونه آتش مجدد جلوگیری شود.

مزیت خرید کپسول آتش نشانی بیوورسال

کپسول آتش نشانی بیوورسال پس از مهار آتش باعث خسارت در تاسیسات و تجهیزات نخواهد شد، بنابراین اگر می‌خواهید خسارات حاصل از آتش سوزی را کاهش دهید این کپسول می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. از مهمترین مزیت آن می‌توان به محصور کردن هیدروکربن، عدم شعله‌ور شدن آتش، خنثی کردن گازهای حاصل از آتش سوزی و ایجاد ایمنی بیشتر برای آتش ‌نشان‌ها اشاره کرد. این کپسول آتش نشانی را می‌توانید در وزن‌های مختلف برای مهار آتش در کلاس‌های A،B،C،F خریداری کنید.

محتویات کپسول آتش نشانی بیوورسال سازگار با محیط زیست است و برای افراد خطری را تهدید نمی‏کند. شرکت ماهان گستر همگام این کپسول را با مزیت غیر سمی بودن، عدم خوردگی و عدم برگشت شعله به فروش می‏رساند.

کپسول آتش نشانی ABC

آتش‌ها می‌توانند در طیف گسترده‌ای از مواد رخ دهند که برای مهار آن‌ها باید از کپسول‌های مناسبی استفاده شود. کپسول آتش نشانی ABC می‌تواند سه کلاس حریق را به خوبی مهار و کنترل کند. موادی که در کپسول‌ها استفاده می‌شوند، مواد خشک و مواد شیمیایی غیر سمی و سازگار با محیط زیست هستند. در این کپسول‎ها از پودر مونو آمونیوم فسفات استفاده می‌شود تا از کلوخه شدن پودر در کپسول جلوگیری شود.

با توجه به اینکه تا 5 کیلو ولت نارسانای الکتریکی است در مراحل اولیه آتش سوزی که هنوز برق قطع نشده است می‌تواند تاثیر خوبی داشته باشد. اما به طور کلی می‌تواند به تجهیزات الکترونیکی آسیب وارد کند.

کپسول آتش نشانی ABC

مزیت خرید کپسول آتش نشانی ABC

این کپسول‌ها قابلیت اطفای آتش را در کلاس‌های A،B،C دارند. کلاس A مربوط به حریق جامدات، کلاس B مربوط به حریق مایعات و کلاس C مربوط به حریق گاز است. با توجه به تنوع سایز و وزن می‌توانید کپسول آتش نشانی ABC را برای فضاهای مختلف از جمله تاسیسات صنعتی، ادارات و ساختمان‌های مسکونی خریداری کنید. مواد موجود در کپسول کمک می‌کند تا شعله‌ها زودتر خفه شده و اکسیژن کمتر به آتش برسد.

این ویژگی کمک می‌کند تا از تبدیل آتش ‌سوزی کوچک به بزرگ جلوگیری شود. استفاده از کپسول بسیار آسان است و می‌توانید در آرامش خاطر آتش را مهار کنید. این کپسول را می‌توانید در وزن‌های مختلف از شرکت ماهان گستر همگام خریداری کنید.

کپسول آتش نشانی باکیفیت

کپسول‌های آتش نشانی باید با کیفیت و ایمنی بالایی طراحی و تولید شوند. برندهای معتبر با رعایت استانداردها و استفاده از متریال درجه یک تلاش می‌کنند تا ایمنی افراد و اموال در برابر حریق تضمین شود. بهره‌مندی از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها، خاموش شدن آتش در مدت زمان کوتاه، اهمیت به محیط زیست، سهولت استفاده از کپسول از جمله مواردی است که در تولید کپسول‌های آتش نشانی باید رعایت شود.

برندهای معتبر تولید کننده کپسول آتش نشانی

از برندهای معتبر که در زمینه‌ طراحی و تولید کپسول‌های آتش نشانی توانسته‌اند رضایت خریداران را جلب کنند می‌توان به برندهای سپهر، سعدی، پیشرو، توچال، روناک، آذر سیلندر، آرمان، پیشگامان، دژ، هونامیک، کارا، تدبیر، سام و پیشرام اشاره کرد.

شرکت ماهان گستر همگام با همکاری با شرکت‌های بزرگ تولید کننده کپسول آتش نشانی توانسته است لیست فروش محصولات خود را تکمیل کرده تا خریداران بتوانند مناسب با کسب و کار خود، هر یک از کپسول‌های آتش نشانی برندهای معتبر که ذکر شد را در وزن‌های مختلف انتخاب و خریداری کنند.

نکات مهم هنگام انتخاب کپسول آتش نشانی

همانطور که اشاره شد کپسول‌های آتش نشانی در انواع مختلفی تولید می‌شوند که هر یک می‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

  1. اولین نکته خرید این است که شما باید مشخص کنید هدف از خرید کپسول آتش نشانی برای چه فضایی و برای حفاظت از چه لوازم و وسایلی است. جامدات، مایعات و یا گازهایی که نگهداری می‌کنید، در صورت اشتعال، هر یک با کپسول‌های مخصوصی مهار می‌شوند.
  2. دومین فاکتور مهم حجم کپسول است. برای انتخاب حجم مناسب کپسول، می‌توانید فضای مورد نظر را در نظر بگیرید که چه مساحتی دارد. قطعاً برای فضاهای بزرگ نیاز است که کپسول را در ابعاد بزرگ انتخاب کنید تا به طور کامل آتش مهار شود. اما برای در نظر گرفتن وزن، باید کپسولی را انتخاب کنید که حمل و نقل آن برای شما آسان باشد تا در مواقع اضطراری بتوانید به راحتی آن را حمل و آتش را مهار کنید.
  3. پس از خرید کپسول باید به طور مرتب قطعات، نازل و شلنگ را بررسی کنید تا دچار آسیب نشده باشد. اگر خرید کپسول را آگاهانه انجام داده باشید، قطعاً هنگام بروز آتش نشانی می‌توانید به طور موثر در برابر آتش مقابله کنید.

خرید کپسول آتش نشانی از شرکت ماهان گستر همگام

خرید کپسول آتش نشانی از سایت ماهان گستر همگام، بسیار ساده است. با وارد شدن به سایت و انتخاب بخش معرفی انواع کپسول‌های آتش نشانی، با گزینه‌های بسیاری روبرو می‌شوید. در خصوص هر یک از کپسول‌ها اطلاعات کامل و جامعی ذکر شده است که انتخاب را برای شما آسان‌تر می‌کند. برای رفع نیازهای مختلف، طیف گسترده‌ای از کپسول‌ها را برای فروش در لیست قرار داده ایم.

با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین کپسول آتش نشانی را انتخاب و آن را به سبد خرید اضافه کنید. پس از فرایند تکمیل خرید و پرداخت وجه، سفارش آماده ارسال خواهد بود. مراحل ارسال کپسول آتش نشانی کاملاً ایمن است تا در طی حمل و نقل دچار آسیب نشود. تلاش کرده‌ایم با ارائه محصولات با کیفیت و استاندارد، در ایجاد ایمنی برای فضا و لوازم شما قدمی کوچک برداریم. همچنین برای اطمینان بخشی به خریدار، شرکت به شما فاکتور رسمی نیز ارائه می¬کند.

قیمت کپسول آتش نشانی

قیمت کپسول‌ آتش نشانی تحت تاثیر عوامل مختلفی تعیین می‌شود. حریق‌ها در کلاس‌های مختلفی طبقه‌بندی می‌شوند که برای خاموش کردن هر یک از آن‌ها باید از کپسول‌های مناسب استفاده شود. با توجه به تنوع کپسول‌ها، قیمت آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. برندها نیز در قیمت‌گذاری تاثیرگذار هستند، برخی از برندها به دلیل سابقه درخشان، رعایت استانداردها و استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک توانسته‌اند کپسول‌های ایمن‌تر را به بازار عرضه کنند. برندهایی که شناخته شده و معروف هستند محصولات خود را با قیمت بالاتری به فروش می‌رسانند. ابعاد کپسول نیز در قیمت‌گذاری مورد توجه قرار می‌گیرد.

نگهداری آسان و قابلیت شارژ مجدد نیز در قیمت موثر هستند. برخی از کپسول‌ها را پس از تخلیه مجدداً می‌توان شارژ و استفاده کرد اما برخی یکبار مصرف هستند و دیگر قابلیت شارژ ندارند. توصیه می‌شود برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها یک کپسول آتش نشانی با قابلیت شارژ را انتخاب کنید. شرکت ماهان گستر همگام انواع کپسول‌های آتش نشانی را با قیمت‌های بسیار پایین اما با کیفیت بالا به فروش می‌رساند.

سخن پایانی

با توجه به افزایش حوادث آتش سوزی، رعایت مقررات ایمنی در بسیاری از امکان بسیار سختگیرانه شده است. کپسول آتش نشانی یکی از موارد ایمنی و ضروری است که باید برای هر فضایی جهت ایجاد امنیت ساکنین و اموال باید خریداری شود. شرکت ماهان گستر همگام، خدمات گسترده‌ای را از جمله فروش کپسول آتش نشانی با برندهای معتبر ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید برای شارژ کپسول، نصب و نگهداری انواع سیستم اعلام حریق و اطفاء حریق، شات بلاست کپسول نیز از خدمات مجموعه ما بهره کافی را ببرید.

سوالات متداول

چند کلاس برای حریق آتش در نظر گرفته شده است؟

کلاس A برای مواد خشک، کلاس B برای روغن‌ها، کلاس C برای گازها، کلاس D برای فلزات، کلاس E برای الکتریسیته و کلاس F برای روغن خوراکی در نظر گرفته شده است.

بهترین برندهای تولید کننده کپسول آتش نشانی کدام هستند؟

از برندهای معتبر می‌توان به سعدی، سپهر، سام، پیشرام، پیشرو، پیشگامان، آرمان، آذر سیلندر، روناک، توچال، دژ، هونامیک، تدبیر و کارا اشاره کرد.

مزیت خرید کپسول آتش نشانی CO2 چیست؟

سازگاری با محیط زیست، عدم به جاگذاری اثر پس از مهار آتش، غیر خورنده، غیر سمی، مناسب برای مهار آتش تجهیزات الکتریکی