لیست قیمت شارژ کپسول آتش نشانی اتحادیه

شارژ انواع کپسول های آتشنشانی زیر قیمت اتحادیه
کپسول پودر و گاز کپسول فوم کپسول co2
تعمیر و نگهداری سیستمهای اعلام و اطفا حریق
فروش کپسول آتشنشانی برندهای معتبر با نازلترین قیمت
قیمت آخر را از ما بگیرید.

شارژ کپسول آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی یکی از اقدامات ضروری است که باید سالانه جهت حفظ ایمنی خود انجام شود تا در زمان حریق دچار مشکل نشویم و دستگاه بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد.

این سرویس جزء خدمات مهم و حساس شرکت های ایمنی و آتش نشانی می باشد، چراکه اگر به خوبی و بدون رعایت استاندارد های لازم انجام شود، ممکن است در آینده برای شما مشکلات وخسارات جبران ناپذیری را بوجود آورد.

بنابراین در انتخاب پیمان کار، جهت شارژ و سرویس کپسول های آتش نشانی نهایت دقت و سخت گیری را در دستور کار خود قرار دهید.

در ادامه درباره این موضوع نوضیحات بیشتری را برای شما شرح می دهیم.

شرکت ماهان گستر همگام در زمینه شارژ و سرویس کپسول های آتش نشانی با بکارگیری از بروزترین تجهیزات، با رعایت تمامی نکات ایمنی و استفاده از بهترین مواد اطفاء حریق (پودری، گازی و co2) دستگاه های آتش نشانی را شارژ و سرویس کرده و برای تمامی خاموش کننده ها شناسنامه و گارانتی یک ساله صادر می کند.

خدمات شارژ کپسول آتش نشانی

ما در تلاشیم تا در زمینه ایمنی هموطنان عزیز بتوانیم نقش مهمی را ایفا کنیم. امیدواریم روزی فرا رسد تا هیچ فردی بر اثر آتش سوزی جان خود را از دست ندهد.

شارژ و سرویس خاموش کننده های آتش نشانی:

  • پودر و گاز
  • co2
  • آب و گاز
  • فوم
  • بیورسال

از مشتریان عزیزی که قصد شارژ انواع خاموش کننده های دستی و کپسول های آتش نشانی خود را دارند تقاضا می گردد تا به نکاتی در خصوص شارژ کپسول آتش نشانی  توجه نمایند:

– براساس ابلاغیه اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی در صورت استاندارد نبودن پودر موجود در کپسول و یا تخریب آن، این پودر باید تعویض گردد.
– دقت داشته باشید تا شارژ کپسول ها توسط شرکت ثبت شده با اساسنامه و روزنامه رسمی صورت پذیرد.
– از شرکت های مشاوره مورد تایید آتش نشانی مشاوره بگیرید تا به مشکل برنخورید و با بالاترین کیفیت خدمات دریافت نمایید.
– آیا می دانید کپسول آتش نشانی باید به صورت سالیانه سرویس کامل شود.
– کپسول باز شود، سرویس شود، درصورت نیاز پودر خشک آن تعویض شود، گاز مجدد پر، شناسنامه و فاکتور رسمی با مهر امضاء تحویل مشتری گردد.
– بازدید کارگاه شارژ توسط مشتریان از واجبات است، و نباید از همکاران فاقد کارگاه برای شارژ کپسول آتش نشانی مراجعه کنند.

جهت خرید و مشاوره کپسول آتش نشانی قیمت شارژ کپسول ، قیمت کپسول اتش نشانی خانگی ، کپسول آتش نشانی مناسب منزل ، کپسول آتش نشانی مخصوص خودرو ، بهترین مارک کپسول آتش نشانی ، قیمت کپسول آتش نشانی یک کیلویی)و اجرای سیستم های اطفاء حریق اتوماتیک و دستی با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

نحوه شارژ کپسول آتش نشانی چگونه است؟

با توجه به نوع کپسول نحوه شارژ ان نیز متفاوت می باشد. در زیر مراحل را به طور خلاصه برای شما شرح می دهیم.

برای کپسول های (پودر و گاز، آب و گاز، فوم و بیورسال) نحوه شارژ کاملا به یکدیگر شباهت دارد.

مرحله اول: ابتدا به درجه فشارسنج کپسول نگاه می کنیم اگر بر روی ناحیه سبز رنگ باشد بدین معناست که این کپسول آماده به کار بود و باید ابتدا تخلیه شود تا بتوان شیر آن را باز کرد.

مرحله دوم:پس از آنکه دستگاه تخلیه شد بر روی گیره قرار داده وشیر آن را با استفاده از آچار مناسب بدون آسیب به بدنه باز می کنیم.

مرحله سوم: برای کپسول های پودری با استفاده از دستگاه پودر پرکن اتوماتیک، پودر را به داخل دستگاه تزریق می کنیم و برای دیگر خاموش کننده های (آب و گاز، فوم و بیورسال) مواد مربوطه را بصورت دستی به داخل دستگاه می ریزیم.

مرحله چهارم: شیر و اتصالات خاموش کننده های اتش نشانی را تمیز کرده و دوباره بر روی دستگاه ها می بندیم؛ اگر هر کدام از این اتصالات دارای نقص باشد، در صورتیکه قابل تعمیر بوده، تعمیر می کنیم در غیر اینصورت باید تعویض شود

مرحله پنجم و نهایی: در مرحله آخر تزریق گاز به سیلندر ها می باشد

اما نحوه شارژ کپسول های co2 و گازی متفاوت می باشد. برای شارژ این خاموش کننده ها ابتدا آن هارا تخلیه کرده و بدون باز کردن شیر آن با یک تبدیل به مخزن های حاوی مواد گازی متصل کرده و آن ها را شارژ می کنیم، البته اگر مشکلی در اتصالات آن وجود داشته باشد باید مورد بررسی؛ تعمیر و یا تعویض گردد.

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی می تواند با توجه به نوع مواد مصرفی متفاوت باشد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید چرا قیمت شارژ خاموش کننده های یک شرکت با شرکت دیگر متفاوت است؟ دلیل این تفاوت ها در چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کیفیت می تواند یکی از دلایل تفاوت این قیمت ها باشد البته نا گفته نماند که هر قیمت بالایی دلیل بر با کیفیت بودن نیست اما قیمت های بسیار پایین حتما دلیلی دارد که می تواند یکی از آن ها بی کیفیت بودن باشد.

به عنوان مثال برای شارژ کپسول های آتش نشانی پودر و گاز یک شرکت از پودری با کیفیت پایین تر استفاده می کند و یک شرکت از پودری با کیفیت بالاتر.

چند نوع پودر آتش نشانی داریم؟

در بازار خدمات ایمنی و آتش نشانی پودر های متفاوتی وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع، تکنولوژی ساخت، طول عمر و درصد کارایی قیمت متفاوتی دارند.

دلایلی که در بالا توضیح داده شد می تواند جزء کوچکترین دلایلی باشد که در قیمت شارژ این کپسول ها تاثیر دارد.

توصیه ما به شما

در ابتدا شما سعی کنید با شرکتی وارد مذاکره و قرار داد شوید که مجوز های لازم را کسب کرده اند و سپس این سوال ها را لز پیمانکار خودتان بپرسید

  1. از چه نوع مواد پودری و گازی استفاده می کنید؟
  2. آیا این مواد استاندارد های لازم را دریافت کرده اند؟
  3. آیا هنگام شارژ این خاموش کننده ها به نکات ایمنی و استاندارد ها توجه می کنید؟

نکته قابل توجه!!

در صورت امکان قبل از ارسال کپسول برای سرویس و شارژ تمامی دستگاه ها را تخلیه کنید!!

لیست قیمت شارژ کپسول های آتش نشانی در سال 99 مصوب اتحادیه

در صورت امکان شرکت ماهان گستر همگام برای قیمت شارژ کپسول های آتش نشانی تخفیف را برای شما در نظر خواهد گرفت در این زمینه حتما با ما تماس برقرار کنید نکته بسیار مهم** این قیمت ها مصوب اتحادیه آتش نشانی می باشد برای دریافت قیمت حتما با ما تماس برقرار کنید تا از قیمت های ما نیز آگاه شوید**