دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی را از کجا بخریم؟

دستگاه-شارژ-کپسول

لازم به ذکر است که بدانید برای تهیه دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی باید آن ها را از فروشگاه های معتبر و مطمئن خریداری کرد زیرا کپسول های آتش نشانی با محتویات مختلفی شارژ می شوند و دستگاه هایی که کپسول های آتش نشانی را شارژ می کنند باید کپسول های آتش نشانی را طبق دستورالعمل شارژ کرده و فشار و حجم گاز را به نسبت دلخواه حفظ کنند دستگاه پرکن پودری کپسول آتش نشانی، دستگاه شارژ گاز کپسول آتش نشانی و دستگاه شارژ دی اکسید کربن از انواع دستگاه های شارژ کپسولی هستند که برای شارژ کپسول های آتش نشانی استفاده می شوند.

⇚ حتما بخوانید: شارژ کپسول آتش نشانی

زمان شارژ کپسول آتش نشانی

همانطور که می‌دانید کپسول های آتش نشانی ماهیتی شارژی دارند و به همین دلیل لازم است کپسول پس از انقضای کپسول و همچنین تخلیه محتویات آن شارژ شود در نتیجه مجتمع های مجهز به کپسول آتش نشانی باید به این نکته مهم توجه کنند که کپسول های آتش نشانی مجتمع منقضی نشده و دارای تاریخ معتبر هستند، زیرا حادثه گزارش نشده است.

برای شارژ کپسول های آتش نشانی در تهران استفاده از شارژرهای کپسولی پیشرفته ضروری است به این ترتیب می توانند فرآیند شارژ کپسول را با دقت بالا و کیفیت عالی انجام دهند پرکننده های پودری، شارژرهای CO2 و واشر شلنگی موارد مهمی هستند که می توانید در مغازه های مجهز به شارژ کپسول آتش نشانی مشاهده کنید.

لطفا توجه داشته باشید که مراکز تایید شده حمل و نقل کپسول آتش نشانی به مشتری این امکان را می دهند که برای تایید از سایت ارسال کپسول آتش نشانی بازدید کنید زیرا استفاده از شارژرهای کپسول آتش نشانی پیشرفته امکان شارژ کپسول را در مدت زمان کوتاهی ممکن می سازد.

مواد مصرفی استاندارد و قطعات یدکی استاندارد مانند میز کار با حفاظ، ابزار توزین دیجیتال و غیره موارد مهمی هستند که هنگام انجام عملیات شارژ کپسول آتش نشانی مورد استفاده قرار می گیرند استفاده از دستگاه تحت فشار، تجهیزات ایمنی شخصی، انبردست ضد آب و انبر برای بررسی نشتی کپسول های آتش نشانی پس از فرآیند شارژ موارد مهمی هستند که نقش مهمی در انجام فرآیند شارژ کپسول دارند.

با توجه به اهمیت استفاده از کپسول های آتش نشانی در اطفای حریق، بهتر است از مراکز معتبر و مجرب در این زمینه که مجهز به امکانات پیشرفته برای شارژ کپسول های آتش نشانی هستند، بازدید کنید معمولا خرید شارژرهای کپسولی به صورت کاملا تخصصی و بر اساس آخرین مدل تهیه می شود تا فرآیند شارژ کپسول طبق استانداردها و در مدت زمان کوتاهی انجام شود همچنین آتش نشانی تهران مجهز به جدیدترین شارژرهای کپسول آتش نشانی بوده و قادر به شارژ انواع کپسول های آتش نشانی در تهران می باشد.

دستگاه بسته بندی پودری

دستگاه هایی پودری دستگاهی هستند که برای پر کردن یا به اصطلاح کپسول های حمل و نقل حاوی پودر شیمیایی حاصل استفاده می شوند همچنین از این دستگاه ها در آتش نشانی برای انتقال مواد DCP به ظروف دیگر بدون رهاسازی مواد و پودر در فضا استفاده می شود.

جالب است که بدانید از دستگاه بسته بندی پودری می توان برای پرکردن کپسول های آتش نشانی استفاده کرد از این وسیله می توان دستگاه شارژ پودر اطفاء حریق و پرکن اتوماتیک پودر را نام برد که برای تهیه و خرید دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی و پودری می توانید وارد سایت ماهان گستر همگام شوید.

چه زمانی باید کپسول آتش نشانی شارژ شود؟

زمانی که از کپسول آتش نشانی استفاده می شود، حتی برای مدت کوتاهی، کپسول آتش نشانی باید دوباره شارژ شود تا در آتش‌سوزی بعدی مؤثر باشد برای این منظور می توانید به مراکز مطمئن مراجعه کنید دستگاه های مختلف و دستورالعمل های متفاوتی برای شارژ آنها با توجه به کپسول آتش نشانی شما وجود دارد.

بهترین روش شارژ کپسول های آتش نشانی

  • فرآیند شارژ کپسول های آتش نشانی بیشتر توسط مراکز مورد تایید که دارای دستگاه های مخصوص هستند انجام می شود در ارسال کپسول توسط شرکتی که در اساسنامه و روزنامه رسمی ثبت شده است احتیاط کنید.
  • برای جلوگیری از مشکلات و دریافت خدمات باکیفیت، از شرکت های مشاور که زیر نظر تایید سازمان آتش نشانی است مشاوره بگیرید.
  • کپسول های آتش نشانی باید سالانه سرویس شوند.
  • لازم است که بدانید موقع ارسال، کپسول ها باید باز شوند تا به راحتی سرویس شوند و در همان موقع پودر خشک آن باید تعویض شود، گاز آن دوباره شارژ شود و با شناسنامه، فاکتور رسمی، مهر و امضا به مشتری تحویل داده شود.
  • هیچ مانعی برای مراجعه مشتریان به کارگاه شارژ وجود ندارد و همکارانی که کارگاه شارژ کپسول آتش نشانی ندارند به آن مراجعه نکنند.

خدمات ویژه دستگاه شارژ کپسول آتش نشانی

  • فروش انواع تجهیزات حرفه ای آتش نشانی و نجات
  • فروش کپسول آتش نشانی پودری و گازی آب، گاز، دی اکسید کربن و غیره
  • فروش کپسول بیورسال در وزن های مورد نیاز
  • حمل، سرویس و نگهداری کپسول های آتش نشانی در کارخانه ها
  • تخصص، مشاوره و برآورد رایگان
  • ارسال انواع کپسول آتش نشانی در تمامی نقاط با سابقه درخشان در این زمینه

قیمت شارژ کپسول آتش نشانی

نکاتی که در هنگام خرید دستگاه پرکن باید رعایت شود: دستگاه های پرکن کپسول آتش نشانی دارای استانداردهای خاصی هستند آنها کپسول های آتش نشانی را طبق دستورالعمل های خاص شارژ می کنند در این دستورها نسبت بین حجم پرکننده و میزان فشار گاز مشخص شده است.

گروه ها و شرکت های مختلف دستگاه های پرکن کپسول را ارائه می دهند که قیمت آنها نیز متفاوت است اکثر خریداران همچنین به دنبال فروشندگان و تامین کنندگانی هستند که بهترین قیمت را در نظر داشته باشند.

فروش شارژر فقط در مراکز مورد اعتماد و تحت نظارت سازمان ها و ارگان های مربوطه انجام می شود با توجه به اینکه این مراکز زیر نظر ماهان گستر فعالیت می کنند، بهترین نرخ ها را انجام می دهند.

مراکز معتبر تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده اند و در نتیجه نمی توانند قیمت های سلیقه ای را برای فروش محصولات خود در نظر بگیرند.

کلام پایانی

سازمان آتش نشانی ماهان گستر همگام توزیع کننده مجاز انواع شارژر کپسول آتش نشانی درجه یک با مناسب ترین قیمت می باشد بنابراین جهت مشاوره در زمینه خرید این دستگاه ها و انواع فیلرها هم اکنون با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید مشاورین ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *