اتحادیه ایمنی و آتش نشانی

اتحادیه شارژ کپسول آتش نشانی قیمت شارژ کپسول آتش نشانی اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ایمنی، کلاه و آتش نشانی

اتحادیه ایمنی و آتش نشانی باید خدمات ویژه ای برای کپسول آتش نشانی اراده نماید. کپسول های آتش نشانی از مهم ترین تجهیزات اطفا حریق میباشند. زمانی که حتی به مقدار بسیار کم از کپسول آتش نشانی استفاده کردید باید برای شارژ آن اقدام نمایید. در کارگاه های شارژ اتحادیه ایمنی و آتش نشانی مدیر فنی باید به کلیه مسائل آگاهی داشته باشد. پرسنل و متصدیان کارگاه های شارژ کپسول باید دوره های تخصصی آموزشی را بگذرانند.

طبق قوانین اتحادیه شارژ کپسول کارگاه ها باید دارای مکانی مجهز برای قرارگیری سیلندر های تحت فشار وجود داشته باشد. بازدید از کپسول های آتش نشانی باید متناسب با نوع کپسول های در دوره های مشخصی انجام گردد.این دوره یک ماه،سه‌ماهه،شش‌ماهه و یا سالانه میباشند. کپسول های اتش نشانی حتما باید با محتویات قبلی شارژ شوند.در غیر این صورت باعث بروز مشکلات و خطراتی میشود.

برای کسب آگاهی از شارژ اتحادیه ایمنی و آتش نشانی بایستی بدانید که، مقصود از گردآوری آیین نامه ارائه روش مناسب بر حسب دستورالعمل استاندارد ملی و بین المللی اصول تجربی است. به خاطر وجود شارژ و خاموش کننده‌های دستی در قسمت های گوناگون ساختمان مسکونی و صنعتی برای ایجاد عملکرد واحد متصدیان کارگاه های اتحادیه ایمنی و آتش نشانی نیز دستی است.

زمینه کاری این دستورالعمل کارگاهها در ارتباط با بازرسی، شارژ و سنجش کپسول آتش نشانی است که به سبب دارا بودن پروانه صلاحیت در این بخش از اتحادیه و نهادهای معتبر و موثق در حوزه کاری تهران می‌باشد که مسئولیت تدارک این آیین نامه بر عهده اتحادیه صنف تجهیزات ایمنی و آتش نشانی است. مرکز فروش کپسول آتش نشانی و شارژ کپسول آتشنشانی (پودرو گاز.co2.آب و فوم و…) تجهیزات ایمنی و اطفا حریق دارای جواز از اتحادیه کلیه کپسول ها استاندارد هستند و دارای گارانتی  میباشد. آموزش استفاده از کپسول های آتششنشانی و مشاوره به صورت رایگان برای مشتریان عزیز انجام میشود.

طریقه استفاده از کپسول های آتش نشانی

در مبحث روش به‌کارگیری کپسول آتش نشانی، در هر سال به جهت آتش‌سوزی در مجتمع های مسکونی و صنعتی متحمل آسیب های جبران ناپذیری می‌شوند، و این در شرایطی است که اثبات شده تقریباً ۸۰ درصد حریق و انفجارها قابل پیش بینی و پیشگیری هستند، به گونه‌ای که چنانچه در بدو آتش‌سوزی یک وسیله خاموش کننده مناسب به مانند کپسول آتش نشانی در مکان مورد نظر وجود داشته و افراد روش استفاده از آن را مطلع باشند بسیار احتمال دارد از آتش سوزیهای سنگین و حوادث ناگوار پیشگیری به عمل می‌آید.

کنترل به منظور شارژ کپسول آتش نشانی

بازرسی کلیه کپسول های آتش نشانی بر اساس نوع کپسول و نوع پودر درون آنها، مطابق با دستور سازنده در طول مدت مشخص می‌بایست انجام گیرد تا در هنگام مشاهده کمترین نقص و یا گذشتن تاریخ شارژ آنها، برای رفع نقص و یا شارژ کپسول آتش نشانی دو مرتبه تکرار گردد.

مواقعی که دو مرتبه از اصول شارژ و اتحادیه ایمنی و آتش نشانی استفاده می‌شود، بایستی تنها از همان نوع پودری که  سازنده دستگاه پیشنهاد کرده است و مشخصه های آن را بر روی کپسول ها قید شده است بکار برد. به هر روی استفاده از دیگر پودرها می‌تواند منجر به مسائل و مشکلات جبران ناپذیری گردد.

نکاتی ایمنی در باب شارژ اتحادیه ایمنی و آتش نشانی

به طور حتم فردی که کپسول آتش نشانی را شارژ می‌کند می‌بایست عضو اتحادیه صنف ایمنی، کلاه و لوازم آتش نشانی باشد.
چنانچه شارژ کننده ادعای تعویض پودر را داشت حتما بایستی مشخصات پودر مورد استفاده در فاکتور قید شود.
بایستی دستگاه بعد از شارژ مجدد کپسول آتش نشانی پلمپ شود و کارت شارژ بر روی آن چسبانده شود.

لوازم جانبی خاموش کننده های آتش نشانی

در زمان شارژ و سرویس دستگاه های اطفاء حریق ممکن است که شما نیاز به تعویض اتصالات، شیرآلات، شیلنگ و نازل های مربوطه را داشته باشید.این نکته بسیار مهم است که از لوازم جانبی درجه 1 و مرغوب استفاده کنید و ما این مهم را سر لوحه کار خودمان قرار داده ایم که کیفیت اصل کار ماست.

قیمت اتحادیه ایمنی و آتش نشانی

قیمت اتحادیه ایمنی و آتش نشانی می تواند با توجه به نوع مواد مصرفی متفاوت باشد. شاید برای شما این سؤال پیش بیاید چرا قیمت شارژ خاموش کننده های یک شرکت با شرکت دیگر متفاوت است؟ دلیل این تفاوت ها در چیست؟

در پاسخ به این سؤال باید بگوییم که کیفیت می تواند یکی از دلایل تفاوت این قیمت ها باشد البته نا گفته نماند که هر قیمت بالایی دلیل بر با کیفیت بودن نیست اما قیمت های بسیار پایین حتما دلیلی دارد که می تواند یکی از آن ها بی کیفیت بودن باشد.

به عنوان مثال برای شارژ کپسول های آتش نشانی پودر و گاز یک شرکت از پودری با کیفیت پایین‌تر استفاده می کند و یک شرکت از پودری با کیفیت بالاتر.

چند نوع پودر آتش نشانی داریم؟

در بازار خدمات ایمنی و آتش نشانی پودر های متفاوتی وجود دارد که هر کدام با توجه به نوع، تکنولوژی ساخت، طول عمر و درصد کارایی قیمت متفاوتی دارند.

دلایلی که در بالا توضیح داده شد می تواند جزء کوچکترین دلایلی باشد که در قیمت شارژ این کپسول ها تاثیر دارد.

توصیه ما به شما

در ابتدا شما سعی کنید با شرکتی وارد مذاکره و قرار داد شوید که مجوز های لازم را کسب کرده اند و سپس این سؤال ها را از پیمانکار خودتان بپرسید

  1. از چه نوع مواد پودری و گازی استفاده می کنید؟
  2. آیا این مواد استاندارد های لازم را دریافت کرده اند؟
  3. آیا هنگام شارژ این خاموش کننده ها به نکات ایمنی و استاندارد ها توجه می کنید؟

نکته قابل توجه!!

در صورت امکان قبل از ارسال کپسول برای سرویس و شارژ تمامی دستگاه ها را تخلیه کنید!!

قیمت اتحادیه کپسول در تهران

لیست قیمت شارژ و اتحادیه ایمنی و آتش نشانی در سال 99 مصوب اتحادیه

در صورت امکان شرکت ماهان گستر همگام برای قیمت شارژ کپسول های آتش نشانی تخفیف را برای شما در نظر خواهد گرفت در این زمینه حتما با ما تماس برقرار کنید.

شرکت ماهان گستر همگام | تهران | جاده خاوران

تلفن: 02133500154 |  02133500469  | 09013740116  | 09126081171

تهران جاده خاوران، قیامدشت،نرسیده به شهرک انقلاب،۱۰۰ متر بعد از پمپ بنزین دوم جنب کانال آب کوچه یاس ۳ پلاک ۲۲

ارائه دهنده برترین خدمات ایمنی، آتش نشانی و آزمایشگاه فروش تجهیزات اعلام و اطفای حریق، کپسول های آتش نشانی

شارژ کپسول آتش نشانی، شارژ خاموش کننده آتش نشانی، اعلام حریق، اطفاء حریق،شات پلاست، تست هیدرواستاتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *